28 Ağustos 2012 Salı

"Sting Geliyor"

Geçen Cuma günü, özellikle günün güzelliğinden dolayı mutlu olmam gerekirken (haftasonu tatiline ilk adım gecesi) pek beth ve bitkin bir şekilde yatağımda uzanırkene ilahi bir içgüdüyle :D zap yapma gereği duydum, kanallar arası dolaşırken kanalın birinde haber başlığı olarak "Sting geliyor." yazısını görünce zıpkın gibi fırlamama yetti zati. Efenim bu muhteşem alien 26 Kasım'da, şehrimde bir kez daha yaşamama bahane olurcasına konserini vermeye geliyor. Açıkcası 2006'daki konserine gitmediğim için hayıflana hayıflana bir hal olmuştum ve bir daha gelmeyeceğini bile düşünürken bu haberi görmem süper mutlu etti beni, Sonbaharı anlamlı kılan bir hareket daha gerçekleşmiş oluyor böylece ... İple çekiyoruz..!

2 yorum:

  1. anlaşılan çok mutlusun...
    bu arada sen de 22 olmuşsun...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen seviyorum Stingi =)
      Evet Özlem katıldı bloguma hoşgeldi oda :D

      Sil