11 Ağustos 2012 Cumartesi

"Zaman"





"Shakespeare’e sorarsan kanlı zorbadır Zaman" 

Zamandan ziyade sevgimi verdiğim sahtekarlar beni deforme ediyor, artık daha az romantik oluyorum, daha az güveniyorum, daha az sürprizler yapıyor ve daha az gülüyorum. Her yeni aşkta biraz daha azalıyorum ama bunu azaltan sahtekar insanlardan Başkası değil. Ondan sonrada suç zamanın üstüne kalıyor, ah bir dili olsada konuşsa neler anlatacak, biz nankör insanların güzel saatlerimiz olduğunu da yüzümüze karşı vuracak ama dili yok diye at suçu zamanın üstüne, harcanan onca boş vaktinde hesabını soracak bize zamanı geldiğinde, işte o zaman anlayacağız suç biz insanların olduğunu. Zamanın boş harcanamayacağını ve boş insanlar için çarçur edilemeyeceğini !




1 yorum:

  1. Aynı durum bende de mevcut. Çok güvensizim, yaşadıklarımdan ötürü galiba.

    YanıtlaSil