17 Eylül 2012 Pazartesi

"When Harry Met Sally"

Harry'nin ağzından aktarıyorum..
...Dışarısı 30 derece sıcakken üşümeni seviyorum. Bir sandviçi sipariş etmenin yarım saat sürmesini seviyorum. Benim çıldırdığımı düşünür gibi baktığında burnunun üzerinde oluşan o çizgiye bayılıyorum. Seninle bir gün geçirdikten sonra eve geldiğimde giysilerimin sen gibi kokmasını seviyorum. Bu gece buraya geldim çünkü hayatının geri kalanını biriyle geçirmek istediğin zaman, hayatının geri kalanı bir an önce başlasın istiyorum....

Filmi özetlemek gerekirsek mükemmel bir film şimdi gidip izleyin =) Harry de Sally de aynı Chicago Üniversitesi’nde okudukları halde ancak mezuniyetten sonra New York’a giderken tanışırlar. Yolda uzun uzun sohbet eder ve bir çıkarıma varırlar: 'Erkek ve kadın sadece arkadaş olamaz!'.(katılıyorum) New York’a varınca her biri kendi hayatını yaşar, birileriyle tanışır, aşık olur vs. Tüm bunlar olurken ikili arada sırada karşılaşır ve birbirlerine olup bitenden bahsederler. Harry karısından ayrıldıktan sonra Sally ile aralarındaki sıkı bir dostluk başlar. Peki ama yıllar önce karar verdikleri şey hala geçerli midir? Hiç sanmıyoruz!
IMDb 7.6/10

Bu Linkide veriyorum okursunuz belki, güzel bir söyleşi olmuş =)
http://filmhafizasi.com/blog/film-yazarlari/biraz-gevezelik-edelim-when-harry-met-sally/


 Chicagoya giderken..










Sıkı dost oldukları sıralar pek bir sıkılar :P









Aynı anda arkadaşlarından akıl aldıkları sahne çok bomba sahnelerden biri..

4 yorum:

  1. Tamam sen önerirsin de ben izlemem mi,'Erkek ve kadın sadece arkadaş olamaz!'.( KATILMIYORUM) olur efendim :D

    YanıtlaSil
  2. çok severim bu filmii.. akşam bi daha izlicem =))

    YanıtlaSil