9 Ekim 2012 Salı

"Chris Isaak"

Şimdi biraz Chris Isaak'ten bahsedeceğim Isaak genç yaşta iken ailesi ve kendisinin aldığı ikinci el Elvis Presley kayıtlarıyla kendi müzik eğitimini geliştirdi. Seksi ve karizmatik bir abimizdir ilk dinlediğiniz zaman aaa Elvis'e benziyor diyeceksiniz ki "Elvis'in kayıp çocuğu" yakıştırması vardır. Ben rock'n roll sevdiğim için ve Elvis hayranı olduğumdan Chris'in şarkılarınıda zevkle dinlerim çokta başarılı bulurum hiç bir zaman taklit gözüyle bakmadım, sadece hayranı olduğu kişiden fazlasıyla esinlenmiş, belkide onun gibi olmaktan mutluluk duyuyor ve rahatsız olmuyor. Şahsen bende olmuyorum :) İlk albümünün(1985) adını müzik kariyerine başlamasında yardımcı grup olan Silvertone'un adını vermiştir. Boksörlük yapmışlığıda vardır. Burnunun aldığı şekildende görüldüğü üzere 6 defa hasar görmüştür.



Size kendi yaptığım karma listeyi yazacağım aşk dolu bir liste oldu bence :) "Baby Did A Bad Thing" şarkısını listenin başına koyuyorum ilk bu şarkıyla tanıştım çünkü ve "Eyes Wide Shut"- Gözü Tamamen Kapalı" adlı filmde çalmışlığı var ordan duyarak merakla dinlemeye başladım zaten,

-Baby Did A Bad Thing
-Blue Hotel
-Blue Spanish Sky
-Cant Do A Thing
-Lie To Me
-Life Will Go On
-Only The Lonely
-Solitary Man
-Wicked Game
-You Owe Me Some Kind Of  Love


Umarım beğenirsiniz...

11 yorum:

  1. Hiç dinlemedim açıkcası.Yaptığın listeden ilk olarak hangisini dinlememi önerirsin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blue Spanish Sky yada Lie to Me ama ayrım yapamam bu benim için çok zor böhühühühü =)

      Sil
  2. "Wicked Game" bu güzelmiş. Hepsini dinlemedim ama dinlediklerimin içinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D zevk meselesi ben hepsini beğeniyorum, dinlemeye devam....

      Sil
  3. 10 parmağında 10 mağrifet olduğunu gördüm merak edip araştırınca. Ben bu sesi Ruhu Dinlendirelim köşesinde paylaşırsam size ayıp olur mu? Yeni bir keşif oldu benim için teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sui nie ayıp olsun ama dinlendirici köşen için bir sürü önerme yapabilirim :D örnek Alison Krauss - İt Doesnt Matter yadaaa Mazzy Star - Blue Light :D Jeff Buckleye hiç girmiyorum zaten babası gibi şarkıcı ama genç yaşına sadece 2 albüm sığdırabildi ve bunu biliyormuşcasına çoğu şarkısı 6-7 dakikalıktır :(

      Sil
    2. Mazzy Star ve Jeff Buckley'i çok seviyorum, daha önce bazı şarkılarını paylaştım ama Alison Krauss'u dinlememiştim. Teşekkür ederim tavsiyelerin için :) Bu arada ödül vermiş sana bir Sui :)

      Sil
  4. 3-4şarkısını biliyordum ben de ama geçmişi ile ilgili bilgim yoktu hiç.elvise benzerliği tesadüf değilmiş:)

    YanıtlaSil
  5. bu adam bir harikadır :) şahsen buda aşık olduğum bir şarkısıdır. *chris isaak-wicked game
    http://www.youtube.com/watch?v=UAOxCqSxRD0

    YanıtlaSil
  6. What i do not realize is actually how you are no longer really a
    lot more smartly-favored than you might be now. You are very intelligent.
    You know therefore considerably in terms of this subject, produced me
    for my part imagine it from a lot of various angles. Its like men and women are not interested until it's one thing to accomplish with Girl gaga!
    Your personal stuffs excellent. At all times maintain it up!



    Also visit my webpage search engine optimization (seofornown4eva.com)

    YanıtlaSil