15 Ekim 2012 Pazartesi

"Testosteronlu Hafta Sonu"

Hayli erkeksi bir hafta sonu oldu, Türkiye Vücut Geliştirme ve Fitness Federasyonu'nun düzenlediği 2012 Türkiye Şampiyonası ve Dünya Şampiyonası seçmelerine izleyici olarak Gym deki abi ve kardeşlerimizle Kerin Topsakal hocamıza destek olmaya gittik, gülsem mi ağlasam mı ? Sahnedeki adamları izlerken ben yoruldum, titriyorlar, kasılıyorlar, koşmuş gibi nefes alıyorlar, çünkü sahne halleri bu sporcuların(ki bence spor değil) bitmiş halleridir 2-3 gün öncesinden su içilmesi bile kesilir, cildi kuruyup gerilsin alttaki kas ve damarlar iyice netleşsin diye, organizasyon zaten sınıfta kaldı, salonun havalandırması berbattı, yarışmacılar kalabalığın içinde motive olmaya çalıştılar, hiç bir güvenlik önlemi yoktu vb.. sürer gider Türki'ye burası, velhasıl Kerim Topsakal 3.lük kupası ile ödüllendirildi(sinirler gelirdi, çünkü koreografisi olsun, profesyonel duruşu olsun 3.lüğü hak etmemişti) sıralama şöyle,

Klasik Stil  180 cm:
1- Mustafa Özkan
2- Hasan Telatar
3- Kerim Topsakal

 www.kerimtopsakal.com


Günün sonunda tüm sıkletlerde şampiyon olan sporcuların katıldığı yarışmada, 90 kiloda podyuma çıkan Sedat Bekdemir, ''Şampiyonlar şampiyonu'' oldu. Alır götürür dediğim şahız Sedat Bekdemir'in şampiyon olması gözlemciliğiminde ne kadar iyi olduğunu ispatladı =)))

7 yorum:

  1. Iyyy! kaslı erkekler hiç çekici değil. Blogun ne şeker olmuş böyle :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Anarşi sıkılmıştım diğerinden bu şimdiki ruh halimi daha çok yansıttı =)

    YanıtlaSil
  3. Aynen bende beğendim.Toz pembe.Hava da aşk kokusu mu var ne ? :))herşeyi toz pembe görüyorum durumu.Bu arada hiç hoş değil bu kadar kas,itici hatta.Hatta ve hatta tiksinç :p

    YanıtlaSil
  4. Aşk bana uzak ! Beğenmene sevindim Özlem ama çokmu toz pembe oldu ya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az tozpembe olmuş,çok değil :))

      gıcığım ben gıcığım gıcığım gıcığım
      adamı hasta ederim ederim ederim :))

      Sil
  5. ilk resmi sonra 180 cm yazısını görünce dedim noluyor D:

    YanıtlaSil