18 Aralık 2012 Salı

"Elimizde Sınırlı Sayıda Mutluluk Kaldı"


Yılbaşı yaklaşıyor malumunuz fazlaca tartışma yaşanacak yine, hediyeler kutlamalar falan gırla, yalnız olmayanlar için güzel bir gece ama ben başka birşeyler zırvalıcam size platonik olmanın farklı yanlarından bahsedeceğim. Hoşlanırsın, gözlerinin içi güler ama utanmana gerek kalmaz o seni göremez bilemez, yanaklarının kızardığını göremez mesela, bir şeyler paylaşırsın, aslında o herkezle paylaşır ama sen şahsi bir benimsemişlik yaşarsın, sevdanı kendi kendine yaşadığın için fazla canın yanmaz, beklenti içinde olmadığın için hayal kırıklıkları da olmaz, platonik olmak sınırlarının olması demektir. Çok fazla hayal kuramassın, seni bilmiyor tanımıyor. Mum ışığında kendi kendine oturur alevin dansını kendi kendine izlersin, martılara simit ikram ederken bile kendi kendine kikirdersin =) Sadece kendi kendine mutlu olursun, Sınırlı mutlulukların adamı olursun...

 

8 yorum:

  1. Aaaa!Şok şok şok!
    İlan et ya zaten yaşın 26 :)
    Çocukta değilmişsin,elini çabuk tut derim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAHAHAHAHAHAHA ilahi Özlem güldürdün beni, ben yeni yıl çucuyum yıl başında 27 olucam yaaaa, yavaştan yavaştan yaşımı küçültmelere başladım hühühüh gerçi metabolizma yaşım 22 hahaha hühühüh =) ağlasammı gülsemmi karar veremedim =)

      Sil
    2. Ağlama ya ilan ette sende rahatla bende merakımı gideriyim :)) önemli olan senin içini dökmen ama :p
      Neyse hayırlısı olsun bakalım yeni yıl yeni aşk.Yeni yıl olmasaydı bile sana bir aşk lazım paylaşımlarından bu çıkıyor bu ara :)

      Sil
    3. Şok şok şok! Blog Dünyasında yeni bir aşk mı doğuyor. S'onsuz kime platonik aşk duyuyor az sonra blog magazinde. Özlemlerin eline düştün S'onsuz cevap almadan bırakmayız. Lafı da değiştimiş ha yaş falan Özlem yutmamış ama ehehehe...

      Sil
    4. Ben külyutmam :))Blog magazinde herkes bu haberi okuyor.Herkes merak içinde birbirine şüpheci gözlerle bakıyor..cevap istiyoruz.:)

      Sil
    5. Hahaha bunu hangi ara yazdın

      Sil
  2. Platonikte olsa aşık olaydım iyiydi. Ben yeteneksiz miyim yoksa kalpsiz mi anlamadım :))

    YanıtlaSil