27 Aralık 2012 Perşembe

"Kimbra"

Karşınızda KİMBRA evet kumbara çıkacak gibi oluyor ağızdan. Amy Winehouse gibi olmasından korkuyorum ama öyle bir tarzıda yok hani çok şükür, dövmesi olmayan şarkıcı görmeye alışık değil bu gözler. Pırıl pırıl ve billur gibi ses, insan daha ne ister. 22 yaşında henüz, 27 yaş lanetine de daha var. Blue eyed soul tarafına güçlü bir ses daha eklenmiş oluyor Kimbra'yla. Yeni Zellanda'yı kutluyoruz bu güzel sesi aramıza kazandırmaya vesile olduğu için, şarkı paylaşıp (Sözüm Meclisten Dışarı)Feysfuck'a dönüştürmek istemiyorum blogu, artık sizin güzel ellerinize bırakıyorum Yutup neyim bulursunuz...



9 yorum:

  1. 27 yaş laneti mi ? O ne ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 27 yaşında ölen ve efsane olan sanatçılar.

      Sil
    2. Aydınlatma için teşekkürler.

      Sil
  2. 27 yaş laneti diye bi gördüm buda mı gitti dedim ay korkuttun beni :) severim kimbra yı ;)
    ilk bunla tanımıştım ya..
    http://www.youtube.com/watch?v=8UVNT4wvIGY

    YanıtlaSil
  3. I wanna settle down
    I wanna settle down
    Won't you settle down with me?
    Settle down....

    Kendisi de şarkıları da şeker mi şeker :))

    YanıtlaSil