7 Aralık 2012 Cuma

"Steampunk Tarz"


Amazon'da 210$ bulabilirsiniz.
Buhar çağıyla Punk çağının birleşiminde ortaya çıkan bir tarz veya akım diye nitelendirebiliriz "Steampunk'ı"  görmüş olduklarınız bir kısmı olup bir sürü çeşidi bulunmaktadır. Bayılıyorum bu tarz aksesuarlara, chopperlara da çok güzel uyarlanıyor Steampunk, zaman bulursam kendim birşeyler yapmayı deneyeceğim, zamanında güzel kordonlu bileklik karışımı bir saat yapmış ve çok beğeni toplamıştım, nerden aldığımı soruyorlardı, tekrardan bu tarz bir aksesuarım olmasını çok istiyorum.











6 yorum:

  1. ilginç aksesuarlar,bana waterworld veya madmax'i hatırlattı:)

    YanıtlaSil
  2. İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN BANA ÖLÜMÜ HATIRLATIYOR...

    YanıtlaSil
  3. Güzel ama tarzım değil:)))

    YanıtlaSil
  4. biri moda mi dedi?ALASINI bilirim moda=Aylin )))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e bir blogun olsada takip etsek =) ,(işim olmasına rağmen moda blogları sıkıcı gelir!)

      Sil
    2. bir blogum yok ama iyi bir takipciyim.istersen onerilerde bulunurum.bence hic gerek yok zevkli birine benziyorsun)))Aylin

      Sil