18 Aralık 2012 Salı

"T2 vs RoboCop Figure"


Kardeşim bu şeylere düşkün olduğumu bildiği için yurt dışından dönerken valizine atıvermiş RoboCopcukla Terminatorcüğü. İnsan ister istemez kaptırıyor kendini, çocuk olsam bayılırdım herhalde, gece yarılarına kadar yatmaz, televizyonda filmlerinin başlamasını beklerdim hey gidi günler. Şimdi herşey elimizin altında masamızda, odamızda. Filmlerini bile izleyip nostalji yaptık, zaten benim gibi bir adamın film arşivinde olması gereken filmler bunlar. Holivudun altın çağları. Bende mini bir fotoroman yaptım, orta karedeki baloncuklarımız boş buralara istediğiniz repliği yazabilirsiniz eğlenceli olur(Anarschi baloncuk kısmının fikir babası bu arada) yani çaldım ondan. =)


4 yorum:

  1. Ben koca boşyere miniksin sen daha çocuksun demiyorum ehehehe... Ama baloncuk kısmını doldurmak zor bence. Hele bu tarz şeyleri hiç izlemedim ben.

    YanıtlaSil
  2. baloncuğu doldurmak hiç bana göre değil. :)) pek hoşlanmam bu ikisinden de. o yüzden :) anlamıyorum bu işlerden. ama şu yandaki kitap var yaa.. Aşka veda. işte onu çok merak ettim. bitince yorumlarsanız severek okurum. :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için Teşekkürler G =) tabi yaparım, çok duygusal ve eskiden aşklar ne kadar masumdu şimdi ne halde, diye konuyu ele alıyor, bitirmemi bekleme bu tarz kitapları seviyorsan al oku derim =)

      Sil
    2. tamamdır.. severim, o zaman okunacaklar listeme ekliyorum hemen. teşekkürler..

      Sil