17 Aralık 2012 Pazartesi

"The Time Traveler's Wife"


Bu filmi de ağlayarak izledim arkadaş, adamlar ağlatmak içinmi film yapıyorlar yoksa benmi aşırı duygusalım bu aralar anlamadım. Audrey Niffenegger ‘in 2003 tarihli aynı adlı romanından uyarlanan ve Brad Pitt'in yapımcılığını üstlendiği bir film kötü olamaz ama daha da güzel olamazmıydı diye düşünmeden edemiyorum, çünkü zaman kavramıyla alakalı diğer filmlerden daha farklı bir konu işleniyor filmimizde. Filmi Christopher Nolan çekse ve senaryoya birazda katkıda bulunsa ortaya nasıl birşey çıkardı bilemiyorum =) Zaman içinde yolculuk yapabilme özelliğine sahip olan Henry(Eric Bana) bu özelliğini kontrol edememe gibi bir handikapa sahip, ansızın ortadan kaybolup geçmişe ya da geleceğe ışınlanabiliyor. Işınlandığı tarihe çıplak olarak ayak basması ayrı bir zorluk, ışınlandığı yer hayvanat bahçesindeki bir aslan kafesi bile olabilir. Filmimize duygusal boyutu ise Clare(Rachel McAdams) katmaya başlıyor. Clare küçük bir çocukken Henry'le tanışıyor ve ona aşık oluyor, tanıştıklarında Clare 6, Henry 36 yaşındadır. İkisi gerçek zamanlarında tekrar karşılaşıncaya kadar Henry, Clare’ı delikanlı ve yaşlı bir adam olarak ara ara ziyaret eder. O’nun koruyucusu, sırdaşı, arkadaşı olur. Bir nevi Henry Clare'nın masallardaki gizemli kahramanı olur, Clare güzel bir kadın olup Henry'le gerçek zamanda tanışınca filmimiz tam manasıyla başlamış oluyor. IMDb 7/10

                                                        





5 yorum:

  1. S'onsuz senin aşık olma zamanın gelmiş, bir tane sevdicek lazım. :D Aşk olmak istediğinde insanlar böyle duygusallarışır yaaa! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi zaten hep içimde ama sevilmeyide özledim ! 1 çift el tarafından sakallarımın sevilmesini özledim, gözlerime aşkla bakılmasını özledim, el ele tutuşmayı özledim, seni seviyorum kelimesini her seferinde ilk defa söylüyormuşum gibi söylemeyi özledim, sarılmayı özledim, soğuk elleri ısıtma görevimi özledim =), yastık vazivesi görmeyi özledim, battaniye gibi ısıtmayı özledim, romantiklik yapmayı özledim.....

      Sil
    2. Bir sürü şey yazmış daha bir de..... koymuş töbe töbe. Eveeet! sizde tipik aşk hastalığı belirtileri mevcut. Akşam yatmadan önce aspirin için sabaha bir şey kalmaz efendim. Ehehehe.. :D

      Sil
  2. tam bir pazartesi akşamı filmi birde dışarıda yağmur yağıyorsa...
    İzledim hemide çok oldu ama olsa gene izlerim ama bu sefer yalnız olarak..

    Not: ağladığım gözükmesin diye ( Anla bir tek sen değilsin)

    YanıtlaSil