4 Aralık 2012 Salı

"The Vow"

Uzun zamandır ağlamıyordum, en azından aşk meşk için, izlerken baya bir isyan ettirdi film. İster istemez insan üzülüyor. Evlendikleri sahnede epey duygulandım, birbirlerine söyledikleri sözler çok anlamlıydı, evlilik gerçekten "hastalıkta-sağlıkta, iyi günde-kötü günde" yaşanması gereken bir birliktelik. Bazı sahnelerde yine isyan karışık duygusallaşıp ağladığım zamanlar oldu. Esas oğlan(Channing Tatum) zaten acaip seviyor karısını, e kızda çok seviyordu kocasını, taki trafik kazası geçirip hayatının beş yılı silinenedek. Karlı bir gecede arabayla evlerine dönerlerken, bir trafik kazası geçirirler. Leo fazla hasar görmez fakat Paige(Rachel McAdams) başından aldığı darbe sebebiyle(bildiğin camdan fırlıyor) beyin travması yaşar, komaya girer. Komadan çıktığında, hayatının son beş yılını hatırlamaz hatta kocasını doktoru zanneder. Leo da her şeye yeniden başlayarak Paige'in sevgisini yeniden kazanmaya, bütün hatıralarını beraber yaşadıkları anları geri getirmeye çalışır. Bu andan itibaren film komik bir hal falan almıyor, bildiğiniz sinir bozucu isyan ettirici anlar yaşatıyor. Paige eski hayatını terk etmedenki zamana dönüyor, çünkü ailesiyle görüşmüyordu, hatta terk ettiğini bile anımsamıyor, eski erkek arkadaşını bile terk ettiğini hatırlamıyor ve eski erkek arkadaşını gördüğü gece kulübünde (buralarda kendimi kocasının yerine koyup baya zor tahamül ederek izledim) aşk ve özlemle bakıyor. Anlayacağınız film  Leo'nun aşkı ve sadakatının sınırlarını zorlayarak seyir alıyor.  Filmimiz gerçek hayattan alıntıdır.
IMDb 6.7/10 gibi komik bir puan vermiş, düşük buldum artık ne arıyorlarsa puan vermek için,

                                                    Tanıştıktan sonraki ilk buluşmadan

                                                                   Evlendikleri sahne





                                                     Ve filmin başlamasına sebep olan an




                                                                    Rachel McAdams

16 yorum:

  1. çok güzel filmdi gerçekten.. İçi acıyo insanın izlerken..

    YanıtlaSil
  2. Ted'i izledim bunu da izleyeyim bakalım. Ama aşk filmlerini sevmiyorum ben ya :/ zaten duygusal bir yapım var. Anlattığına göre bunu izlersem nasıl bir halde olurum bilemem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sevmiyorum diyorsan izleme ama duygusal olarak çöküntü halinde günler geçirmiyorsan izle Özlem =) alt tarafı biraz ağlarsın, ben ağlayacağımı bile bile izledim biliyorum dayanamam çünkü ama duygusal manada zor günler geçirmediğim için zorlamadı beni =) Ted baba iyiymiydi =D adamım Teddy

      Sil
    2. Çok şükür duygusal olarak çöküntü halinde değilim. Bende aşkımı düşünerek izleyim o zaman :) Süperdi Ted baba süper... baş belası ama sevimli Ted ha ayrıca çapkın :D

      Sil
  3. Ha bi de bazı insanların en büyük şansızlığı nedir biliyor musun? Küçücük bir olay da sevgisinden vazgeçecek yüreksiz insanlarla karşılaşmasıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yürekli insanlarla karşılaşmayı nasip etsin inş.

      Sil
    2. aynen ya niye en kucuk bir zorlukta hemen tabanlari yaglayip kaciyorlar?AYLiN

      Sil
  4. Merhabalar, yazılarınızı beğendim. Sanırım çizgi romanı çok seviyorsunuz. Ben de çok seviyorum. Bloğunuza üye oldum, sizi de
    bloğuma beklerim. sukrupolat.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi Şükrü bey hoşgeldiniz bloguma =)

      Sil
  5. Benim de en sevdiğim filmlerdendir, sanki evim sensin buradan epey alıntılanmıl hissi verdi sen anlatınca böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu evim sensini çok duyuyorum ama Özcan Deniz olduğu için bir önyargı var =) izlesem mi ?

      Sil
    2. "Hatırlanacak bir anı" adlı filmin aynısıymış yorumlar böyle =))))

      Sil
    3. guzel bence izle.Aylin

      Sil