21 Ocak 2013 Pazartesi

"The Flowers of War"


"Bazen, gerçek duymak istediğimiz son şeydir."

Süper bir filmle daha karşınızdayım. Türk'çe adıyla "Savaşın Çiçekleri"  2011 yapımı çok duygusal bir film ve savaş filmi olmadığını belirteyim, 1937 yılında Japonya'nın, Çin'in başkenti olan Nanjing'i işgal ederken yaptığı zulmü, tecavüzleri ve katliamı gözler önüne seriyor. Christian Bale için ayrı bir yazı yazmak gerekir. Gerçekten henüz boş bir filmde oynadığını görmedim, filmin bir kaç sahnesinde ağlamaklı ve boğazı düğümlenerek konuşuyor ki, cidden hayranlık uyandırıcı, sizinde boğazınız düğümlenecektir. Filmimiz yıkım ve ölümden kaçan hayat kadınlarının bir manastıra sığınmaları ve ordaki genç kız öğrencilerle yaşadıkları dramatik anları ve para kazanmak maksadıyla geçiçi olarak orda bulunan levazımatçı John(Bale)' un onları hayatta tutma mücadelesini anlatıyor. IMDb puanı 7.5/10 vermiş  ama ben puanın 8 de olabileceğini düşünüyorum.







15 yorum:

  1. Ne kadar ön yargılıyım, İnternette yapılan yorumlara bakıp savaş filmi diye izlemedim bu filmi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seviyorum kendimi ahahaha :P izle izle çok duygusal bir film aramızda ben yine ağladım ^^

      Sil
    2. Seni duygusal seniii! :)) En kısa zamanda izleyeceğim.

      Sil
    3. İyi olmadı bu duygusal mod yapıştı kaldı

      Sil
    4. Sen bu aralar duygusalsın nedense!

      Sil
  2. izlemek istiyorum kadına bayıldım sırf oyunculuğunu merak ettiğim için izleyeceğim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir kadın =) ama Balen oyunculuğunu merak etmen daha iyi değilmi :D

      Sil
  3. Christian Bale makinistle oyunculuk anlamında kalbimi kazanmıştı sonra da hiç hayal kırıklığına uğratmadı.Filmi izlememiştim şimdi merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balen üstesinden gelemeyeceği rol yok gibime geliyor =)

      Sil
  4. Bale hayranı olarak dikkate değer filmlerinden biride budur

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Al al =) mendili de hazır bulundur yanında.

      Sil
    2. Halay havasımı var yoksaaa
      tey teyy lilililiiii :d

      Sil
    3. izlede gör halayı :D

      Sil