16 Ocak 2013 Çarşamba

"Yeter Artık Duy Sesimi Gölgelerin Gücü Adınaaa"


Görünmez bir kalkan olurum ben sana, dertdaş ya da şarlatanlıklar yapan bir şarlo, şair olur şiirler yazarım, ressam olur resmeylerim güzelliğini beyaz bir kağıda. Görev edinebilirim ellerini sıcak tutmayı, beceremesem de elmanın kabuğunu soymayı ama kumanda bende durabilir istediğin kanalı açmam için. Bahanesidir bu kalbin sensizlik, soluduğum nefes bile fazlalık gelir üşenirim alıp vermeye. Şuan almıyorum bakalım ne kadar dayanacağım....  .......  .... ....!! offfffff  boş kalbim için yine çektim içime kuru havayı, bencilce atmaya devam ediyor. Sensizlik aynı havayı soluyupta bi türlü yan yana olamamak gibidir. Senin nefesini içime çekip bir daha vermemek üzere göğüs kafesimde tutabilirim gelecekteki sevgili, kalbin kan pompalamaktan başka görevleri olduğunu da sanıyorum yanılıyormuyum..

13 yorum:

  1. yazının başlığına sevdim hepimiz bu cümleyi birbirimize söylemek ister ama cesaret edemeyiz daha doğrusu kendi adıma konuşayım ben cesaret edemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etmezsek beklediğimizle kalmazmıyız en kötüsü ne olur ki duymuyorum der

      Sil
  2. Gölgelerin gücü adına dedin olmadıııı! :) Sevmiyorum ben o cümleyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korkacağını biliyordum :D

      Sil
    2. :D gıcık seni, bu cümleyi duyunca hep çocukluğum geliyor aklıma ve bizimkilerin gülüşü :D

      Sil
    3. Evet şu popolu hikaye hahahahaha

      Sil
  3. Ha bu arada şu gelecekteki sevgili gelsin artık, bekletmesin seni!

    YanıtlaSil
  4. Sen gelecekteki sevgiline bir de Ed Sheeran Kiss Me dinlet. Bak gör nasıl bağlanıyor sana :) Ama gerçekten hissediyorsan dinlet. Tüyoları kötüye kullanmak yok! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 kez üst üste dinleyince ofis isyan etti =))

      Sil
    2. iyide dinletecek kimse yok ki :P

      Sil
  5. Elbet biri olucak. Zamanı geldiğinde. Belki senin zamanın geldiğinde.. Hemen şarkıdan alıntı yapalım..

    "I've been feeling everything
    From hate to love
    From love to lust
    From lust to truth
    I guess that's how I know you"

    Belki hayatının aşkını tanıyabilmen için daha görmen, yaşaman gereken şeyler vardır.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (= Bu iş zor, çok zor be yonca (=(

      Sil