22 Şubat 2013 Cuma

"Geçmişten Bir Yaprak"


... o kadar mutluydumki bana verdiği bu tek göz oda  kendime ait bir dünya olmuştu, geceleri çalıştığım bekçilik işinden sonra tüm gün bana kalıyordu, kitaplarımla farklı dünyalara yolculuk yapıp, eski plakların arasında geçmişi hayal ediyordum, genelde Zeki Müren, Müzeyyen Senar, Safiye Ayla dinlerdim ama hediye ettiği Elvis plaklarından sonra Rock and Roll'da dinlemeye başlamıştım, onun odasını da merak etmiyor değildim. Köşk banliyoya yakın olduğundan penceremden trenlerin duman çıkara çıkara geçtiğini ve istasyonda koşturan insanların telaşını görebiliyordum, hepsine ayrı ayrı hikayeler yazıyordum zihnimde, tek göz pencere bana dünyanın ne kadar güzel olduğunu göstermeye yetiyordu, sabaha karşı döndüğüm odamdaki papatyam ve aşk merdiveni gülücüklerle karşılıyordu beni ...

12 yorum:

  1. Yeter ki sen güzel gözlerle bakmayı bil, o tek göz pencereden...
    Çok güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki istasyondaki insanlara hikayeler yazmıyorum ama baktığım her güzel fotoğraf bir çağrışım yapıyor =) bu minik odanın hikayesi de bu olmalıydı.

      Sil
    2. Ben bu odanın hikayesine bayıldım... Başka tek göz odaların hikayelerini bekliyorum...:)
      Sevgili Sonsuz...

      Sil
    3. Belki bir oda belki bir karavan ya da başka bir yer =) hikayelerin hep devamını getirmek istiyorum ama nasip olmuyor..

      Sil
  2. Fotoğraf çok hoşuma gitti. Pencere kenarında oturup, çayımı da yudumlayıp o pencereden dışarıyı seyretmek isterdim. Ha bir de kedi olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir evin kedisi illaki olur zaten =)

      Sil
  3. Vay arkadaş özendirmeyinn.
    ben pencereden baktığım zaman koca koca beton yığınlarından başka birşey göremiyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal gücünü konuştur panpa ;)

      Sil
  4. Bu odada bütün ömrümü geçirebilirim...Odadaki ambiyans yeter...

    YanıtlaSil
  5. bloggerdaşım, seni mimledim, haberin olsun :))

    YanıtlaSil
  6. benim tekgöz pencerem 4/3ü siyaha boyanmış bir duvara bakıyo ve banyo benim odamdan büyük -_-''

    YanıtlaSil