26 Şubat 2013 Salı

"Hayalden Gazeller"

Kiraladığım VW Combivanla küçük bir haftasonu seyahatine çıkalım dedik sevdicekle ^-^ Her anı yaşadığımız için şükretmemiz gerektiğini hatırlatan bir gezi olacak bu ve sizlerle de paylaşmazsam yampirik olurdum (bu kelimenin ne demek olduğunu bilmiyorum sormayın)..

Kullandığımız fotoğraf makinaları: Canon 600D - Iphone 4S(instagram) - Kodak 27P

Yolculuktan önceki günlerde bütün hazırlıklar tamamlandı. Yolculuğa bomba gibi çılgınlar gibi hazırız..

Yola çıkmadan ilk kare foto..

Bahardanmıdır nedir hava bir açık bir kapalıydı ama hiç korkmadım, önemli olan bu yolculuğu belleğimize sevgilinizle dünyada hiç bir zamana değişilmeyecek anılar olarak kazındığını bilmek herhalde ;) minik dağların arasından ilerlerken güzelim yağmur bizi yolda karşıladı ama bahar yağmuru olduğu için güneş batmaya yakın hemen yüzünü gösterdi ve ortamı turunculu gök kuşaklı bir ortama çevirdi, güneşte işini biliyor hani..

Şimdilik hedef deniz kum güneş ama acelemiz yok geze geze gidiyoruz. Günün de kararmasıyla birlikte gecemizi geçireceğimiz güzel bir yer bakınıyoruz kendimize, yağmurda ara ara serpiştirmeye devam ediyor. İçimden bir ses yağmurun pek romantik bir hava katacağını söylüyor bizim karavana =)

Hava, bahar aylarında olduğumuzdan biraz serinledi, yaktığımız bir kaç minik mum karavanımızı ısıtmaya yetti, aşkın sıcaklığını katmıyorum tabi =) düşen yağmur taneleri dinlemeye ve sevdiğine sarılarak uyumaya paha biçilemez. Günün ilk ışıklarıyla yolculuğumuza devam edeceğimiz için yorgunluk ve aşkın verdiği sıcaklıkla uykuya geçmemiz çok rahat oldu..

Günün ilk ışıklarını tek başıma yakalıyorum, kıyamadık sevdiceğe diğer günler görür artık =) güzel bir kahvaltı hazırlayıp gönülleri fethettikten sonra yola düşeceğiz...

Güneşim şimdi doğdu  ^-^                                      Biber içine kırdığım yumurtaların güzelliği =)

Karavanımızıda toparladıktan sonra yolumuza koyuluyoruz. Çok derli topluyuz efenim. Güneş bu günün sıcak geçeceğini haberdar eder gibi parıl parıl parlıyor. Kısmetse kumsal kenarlarında sürtücez =)

Kavrulurken efenim..

Yanarsanız öyle  güneş altında titreye titreye girersin denize

Egenin gözünü seveyim, suyun berraklığı ve tuz oranı o kadar kıvamındaki hiç rahatsız olmuyorsunuz, gittiğiniz yerlere göre suyun derecesi değişiklik gösterebiliyor. Kumsal ya da çakıllık olması sizin seçiminize kalmış. Suyun altında fotoğraf çekmek için Kodak'ın 27 pozluk çek at makinaları oluyor onlarla rahat rahat su altı çekimi yapabilirsiniz  (Püffff nokta =)

Temiz denize ve doğaya o kadar aç kalmışız ki saatlerin nasıl geçtiğini anlayamıyoruz, karınlar da guruldamaya başladı =) en rahat ateş yakabildiğim yerler kumsallardır herhalde, hiç bir facia olmadan rahatca söndürebiliriz. Dimi dimi. Sahil kenarında restoranlardan birine girip deliler gibi yemek yedik demek isterdim ama malesef öyle bir seçenek mevcut değildi =) gitmeyi tercih ettiğimiz yerler daha çok sayfiye kısımlar olduğundan sadece teknede balık ekmek satan bir dayı vardı onun lezzetli balığını yedik, kısmet ya daha da iyi oldu =) Rasim dayı selamlar pala bıyıhlarını yidiim ;D

Yorgunluk ve hafif olan güneş yanıklarımızla daha doğrusu benim sızlanmalarımla karavanımıza geçiyoruz. Laptopda çizgifilm izlemeye koyuluyoruz, kafanızmı güzel neyin kafası bu demeyin kafamız güzel değil efenim.. Çoraplar ne ayak diyecekseniz hadi diyin, sevgili şahsı çorapsız yatamıyor benide alıştırdı.. Aşk kurbanıyım ^-^ yarınki yolculuğumuz biraz daha ormanlık kısımlar olacak, ayı mayı görürüm diye heyecan yaptım şimdiden =D

Günaydın bize, gece güzel bir fikir geldi aklımıza ve güneşin doğuşunu daha güzel görebileceğimiz bir yere geldik, gördüğünüz üzere karavanın üzerinde gaz lambamızla geceden sabaha çıkarkene..

Kahvaltıyı milli parkın içindeki kamp mutfağında yaptık, bu alan dışında ateş yakmanız yasak ! Rotamızı minik bir çağlayan varmış o yöne çevirip sizi resimlerle başbaşa bırakıyoruz..

Akşam diğer karavancı ve kampçı arkadaşlarla göl kenarında ateş yakılıp başında şarkılar söyleneceği için dönüş yoluna koyuluyoruz..

ve kamp ateşi =)

Marshmallowsuz olur mu ?

Karnımızı da doyurup şarkılarımızı da çığırdıktan sonra karavanımıza dönüyoruz, yarın sabah dönüş yoluna koyulacağımız için hafif bir burukluk mevcut bünyede, teselliyi sevgilinin kollarında buluyoruz =)

Okuduğunuz bu yazı tamamiyle kurgulanmış hayal ürünü bir yazı olup anlatılan şahıs ve mekanlar hiç bir zaman yaşanmamıştır. Yaşanmaya niyetlenilmiştir. Yazı şidetle anlatım bozukluğu içermektedir. Sonsuz sevgiler...=D

1. Çooook kıskandım çok.... :)

1. Ben kıskalığıma öyle kapılmışım, kendi hayallerime öyle dalmışım ki son paragraftaki " bir de baktım hepsi rüya değilmiymiş" kısmını Algılamamışım :)
      Olmadı bu yaz bütün kızlar toplandık gezisi yapacağım :)
      Hayalinle aldın bizi de nerelere götürdün, kalemine sağlık. Sen hep hayal et, biz okuruz :)
      Sevgiler...

2. Teşekkürler pe hito =) yapamıyoruz hayal edeyim dedim bari =)

3. Sevgili sonsuz merhaba beni mimlemişler, ben de seni mimledim. Cevaplarsan sevinirim. Bu arada müzik yayını süper olmuş :)

2. Vaaay sen bizim Sonsuza bak ne ara manita yapmış bu!
    Karavan olayını kıskandım azcık laaa... neyse çaktırmayalım.
    Hahahahaha tiplere tikel :D :D çoraplara bak :D :D.
    Ama çizgi film izlemelerine de kıskandım! :(
    Ben en iyisi şöyle yorum yazayım. Ya artık karavan olayları çok sıradan yani herkesin aklına gelebilecek şeyler. Hııı oldu o zaman kıskandığımı anlaşılmaz.
    Ohaaaa... hayalmiş yaaaa! iyi şimdi rahatladım hehehehehe....
    Gökhan Türkme'in Bitmesin şarkısı geldi aklıma, karavanı görünce.

3. Yanıtlar
    1. =( yooo hayal ürünü işte =) senin gibi sağlam bir karavancı olamam ;)

2. Cık cık cık... Bi de herkesin hayalleri bu kadar aynıysa neden hiç biri anı değil de hayal? Hıı? İsyan ettiriyorsun gece geceeee! :(

4. İlk satırları okudum sonra direk son satırlara geçtim,inanamadım ne ara manita yapmış diye düşündüm özlem gibi:) şakaymış :)) şakacı seni. güzel bir çekim yasası.. bende gelinlikli halimi koymayı düşünüyordum resimli çekim yasası yapayım birazda diye :)) Süper bir anlatım olmuş..Umarım gerçekleşir:)

1. ya nie böyle bişi yaptın sonuna kadar okuyup şaşırman gerekirdi süprizi kalmamışki gıcık =D

2. Ben sürprizleri sevmem :D Sürpriz mahveden özlem :D gıcığım işte napıyımm :D

5. Bi an vayy anasını be diyecektim vazgectim, :)
    Güzel hayal umarım birgün gerçek olur..

1. herkez de oldu bu durum =D hahaha

6. Arkadaşlar çok zor bir durum değil bir hafta sonu karavan kiralamak, mühim olan sevgiliyi bulmak ya da evli olan arkadaşlar hafta sonu kaçamağı yapabilirler..

1. He valla biz en mühim meseleyi atladık hehehehehe

2. Çok haklısın özlem :) En önemli sorunsalı çözmek lazım :) gerisi yapılabilir :))

7. Bir an "lan, ben sinavlara inek gibi calisirken Sonsuz manita yapmis, yaptigi ile de kalmamis birde vosvos'la tatile cikmis" dedim. Allah seni :) Hayalden Gazellerin devamini bekliyorum. Cok güzeldi.

1. Taa 26 Şubattaki yazı bu ahu =) sen baya uzaktan geliyorsun =))))

2. Ne yapayim arkadasim ya, daha yeni yeni kendime geliyorum. Kusuruma bakma. Hepinize yetisecegim :)