5 Şubat 2013 Salı

"Klasikler Başkadır"

Klasik arabalara olan hayranlığımı yakın arkadaşlarım bilir. Eskiye olan hayranlığımla saygım da cabası. Onca emekle üretilmiş arabalar. Değerli şeylerin kıymetinin bilindiği zamanlar. Yalnız şu zamanda böyle değil, herkez herşeye çok kolay ulaşıyor bu yüzden kıymeti de olmuyor. Hem üreten markalar daha çok para amaçlı politikalar güdüyor hem de alıcılar almak için ruhu olmayan araçlar satın alıyorlar. Bu yüzden geriye kalmış bir kaç yüz bin klasik araç daha değerli hale geliyor. Sizlerle üretim safhasında olan 1964 yılına ait Mustang'ın resimlerini inceleyeceğiz..









Kaynak: http://67mustangblog.com/

Şimdiki resimler de de zamana karşı yenilmiş, güzelim her biri el emeği göz nuru, bir kenara terk edilmiş arabaları göreceğiz. Bulduğum bir site de eBay'a ilan verilmiş çok komik rakamlara satılan renga renk klasikler mevcut, şu yalnız halleriyle bile çok güzeller. Bazı şanslı olanlar benim gibi deli birine denk gelip gıcır gıcır olma yolunda ya da bir müzede sergilenme yolunda yenilenmek için kenara ayrılmış. Bazen servisle işe giderken otobandaki arabalara bakıyorum hepsi aynı model aynı soğuk renk ya gri ya siyah ya da beyaz, o kadar tek düze olmuş ki ayırt edemiyorsun, hiç biri bana cazip gelmiyor. Şu araçlar kim bilir ne günler gördü, kaç çeşit insan içlerinde yolculuk yaptı bunları düşünmesi bile onlara hayranlık uyandırıyor...











23 yorum:

  1. çok güzel ya ha bu arada mimledim :D

    YanıtlaSil
  2. Güzeller gerçekten benim de vosvos takıntım var! Çok seviyorum onları ben. Ruhu olan arabalar bunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vosvos da süperdir evet =) ama sexi değil ;)

      Sil
    2. Olsun şirin ya yeter :D Bu arada ne güzel sürpriz var öyle sağ alt köşe de :D Yalnız her kullanıcıya bir kez gözüküyor. Ip'ye göre ayarlanmış galiba. Sürekli rahatsızlık vermesin diye.

      Sil
    3. Hahahaha evet senden aldım,

      Sil
    4. Bende Kod dostu sitesinden aldım. Süper bir site. Bari mersajımı aldınmı veya mesajımda bir eksiklik var mıydı? Düzelteyim dedim. Bir kez gördüğüm için bir daha göremedim. Modem mi resetledim yine olmadı :D

      Sil
    5. Bu mektubu 1 kez mi görüntüleyebiliyoruz?
      ben henüz tıklamadım mektuba, " özlem sen bir gıcıksın" yazıyormuş hahahahahaha
      Neyse sevdim ben mektubu biraz böyle dursun, madem bir kere gözüküyor içinde ne yazıyor kendimce şeyler uydurup, kendimi eğlendiriyim bari =))

      Sil
    6. Söyelemeyiz aç, bak mektuba. Benim sitedeki mektubumu gördün mü Özlem. Blogla ilgili duyuru yazdım ben. Sonsuzun ne yazdığını söylemem hehehehe..

      Sil
    7. Pazartesi ve Perşembe mii olamaaazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :S

      Sil
    8. Daha fazla dayanamayıp, okudum :)
      Destan yazmışsın Sonsuz..bu ne ya hiç beğenmedim.. Nasıl yapılıyor bende size mektup yazmak istiyorum :))

      Sil
    9. Evet artık böyle! Her gün bir şey paylaşınca içerik basitleşiyor sanki o yüzden böyle karar verdim. Sen de mektup yazarsın artık bize :D

      Sil
  3. Mimlendin.. Ne zaman cevaplarsın, merakla bekliyorum.. Bu arada adresini gönderir misin? Sana "kova" hediye etmek istiyorum, ne için olduğunu anladın sen :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D kovanın içine de bir tane sihirli değnek koy :D

      Sil
    2. hahahha süpersin :)) Koymam mı en güzel sihirli değneği göndereceğim :))

      Sil
    3. ya siz baya baya burda chat yapıyorsunuz =D

      Sil
    4. Yani diyorsun ki yorum yapın gidin!

      Sil
  4. Eğer onu demek istesem o harflerle bir üstünde o kelimeler yazardı !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vayyyy atarlı genç ben lafı dolandırmam diyosun yaniii! iyi :D

      Sil
    2. Aynen, en sevmediğim huydur imada bulunarak konuşmak, karşımdakini kırmadan elimden geldiğince anlatırım derdimi =)

      Sil
    3. burada bizi kırmadan, elinden geldiğince buradan gidin mi demek istiyorsun??

      Sil