27 Mart 2013 Çarşamba

"Edepsiz Adam"



... İçimdekileri boşalma zamanı, o romantik çocuk malesef öldü. Karşındaki; linç edilen benliğinin, dürüstlüğünün ve sadakatinden geriye kalan mor halkalı gözlere sahip, düşünceleri evcilken artık zevk için seks yapan fahişe kadar edepsiz bir adam ! Ben aşk kırıntılarıyla dahi yaşamaya razıyken bu hayatta, kadınlar kırıntılardansa yalnız  yaşamayı yeğleyebiliyorlar. İşte bütün mesele bu. Herkes terkeder bu hayatta ama kadınlardadır skor üstünlüğü. Peki siz ıssız adam mı ? Issız kadın mısınız ?



19 yorum:

  1. bir yerde okumuştum insanlar sadece konuşup duygularını iyi ifade edemediği için küfür ederlermiş yani edepsiz bir adamdan böyle güzel şiirler çıkmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen farklı ifade etmek istiyor insan kendini kumicim =)

      Sil
  2. Hımm ne zor bir soru bu. Aşk için ölmeli, Aşk o zaman Aşk diyorum.

    Ya da Teoman'ın dediği gibi; Aşk kırıntısıyla doymaktansa, tek başıma aç kalırım bu hayatta.

    Bilmiyorum açıklayabildim mi??

    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok açıklayamadın kaçamak cevaplar oldu bunlar :) aslında daha ağır bir post olacaktı ama tuttum kendimi ahahah, sorular var onlara yoğunlaş bakayım ;)

      Sil
    2. Gerçekleri yazacak kadar cesur değilim. O zaman böyle olsun ;)

      Ben yazıyı çok sevdim, hem cesur hem de anlatmak istediğini başarıyla anlatan bir yazı olmuş.

      Sen hep yaz, biz de keyifle okuyalım :))

      Sil
    3. peki öyle olsun :) teşekkürler güzel yorumların için ;D

      Sil
  3. Herkes hayal pesinde canim sonsuzcum. Hayir kizamiyorum da insanlara. Bu aralar o kadar cok hayalin gercek oldugunu gordum ki.. Sen de kizmaktansa, kirintilarla ugrasmaktansaaa hayallerindeki insani bul, asik ol! :) cok kolay dimi;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden ne kadar kolayy pukkiiiii (=)

      Sil
    2. ve senin kelimesi kelimesine bunları yazacağını biliyordum !

      Sil
  4. Şimdi Issız adam, ıssız kadın demekle tam olarak neyi kastediyorsun? anlamadım. Ben Issız adamı şu şekilde tanımların hep: Batan geminin kızlarını bekleyen adam. hehehehehe

    Kendimle ilgili sadece şunu diyeceğim aşk kırıntısıyla yetinseydim, şimdi yalnız olmazdım!!!..

    Bir de şunu söyleyeyim kalbinde ki aşk kırıntılarını temizlenmeyen halen parçaları var olan kişilerin kalbi hep sızlar. Ve bu insanlar kalbindeki bu acının hıncını çevresinden alır. Aşka inanmaz, günübirlik ilişkiler yaşar. Hatta rolüne kendini öyle kaptırır ki kendisinin kötü adam ya da kadın olduğuna inanır. Uzun bir süre bu rolünü oynar, oynar... mutlu da olur bir süre....Sonra bir bakar ki, kendini kötü gören, insanları üzebileceğini düşünen kişinin kalbi aşk kırıntılarıyla dolmuş. Asıl üzülen o olmuş. Her gelen bir parça bırakmış kalbinde. Sonra o kalbi temizle temizleyebilirsen... Daha önceki tek kırıntıyı temizlemeyip aksine o kırıntıya ek yapar sürekli. Sonra bir bakar ki asıl cezalandırdığı kendisidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Veeee alkislar anarsiye.. Cidden sirf ask kirintilariysa olay biz nie yalniziz? Cunku gercek birsey bekliyoruz oluuum biz :) bunu soylememi bekliyor muydun?? ;))

      Sil
    2. evet bunuda bekliyordum hohohoh

      Sil
    3. Özlem zaten post gibi yorum yapmış maşala =D Hem aşk kırıntısıyla yetinsem yalnız olmazdım derken iyi mi yaptın kötü mü Özlem ?

      Sil
    4. Yorumun yayınlanmış halini görünce. Ne kadar da uzun yorum yapmışım ya diyorum. :) Bak şimdi kısa yorum yaptığımı zannedip, yine uzunca bir yorum yaparım. Aşk kırıntısı tanımı herkesin zihninde farklıdır bana göre. Bazen neden yalnızım diye üzüldüğüm oluyor ama.Bence iyi yaptım. Ya hep ya hiç aşkın birazı olmaz. Bu çok uzun konu....

      Sil
  5. Sen ‘edepsiz’ değilsin. İnsanı yalnızlık ‘edepsiz’leştirir zaten:)
    ’kadınlar kırıntılardansa yalnız yaşamayı yeğleyebiliyorlar.’ demişsin. Katılmıyorum sana. Yalnız yaşayan bir insanım. Ben kırıntılar sebebi ile değil yaraları iyileştirmek için yalnızlığı seçenlerdenim.
    Kırıntı ne ya? Karnım doymaz benim öyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya bende doymam kırıntıyla ama doyacak kıvama geldim =(

      Sil
  6. Resmen linç ediliyorum =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de sen asıl düşüncelerini, yani yumuşatmışsın kelimeleri. Öyle yazsaydın da görseydin bir gününü. hehehehehe..

      Sil