6 Mart 2013 Çarşamba

"İçimden Geçenler"


 Açamazmıyız bembeyaz bir sayfa, 
Bunca acıdan sonra yepyeni bir başlangıç yapamazmıyız, 
Kulağa ne hoş geliyor yeniden, 
Hatıralarında bulunan şuan acı duymana sebep olan, 
Biten güzel günler tekrar olacak, 
Düşünsene
Yarım kalmış olan bütün güzellikler
Daha fazla geç kalmadan, 
Daha da yaşlanmadan, 
O gücü hissetmiyormusun kendinde, 
Güvenmektan korkuyorum esasen yoksa çoktan uzatırdım elimi, 
Kaçırırdım seni, 
Basardım bağrıma, 
Kokunu çekerdim içime, 
Gözlerine bakarken yaşarırdı gözlerim
ve

HAYKIRIRDIM SENİ DELİLER GİBİ SEVİYORUM DİYE .

Şimdi siktir git ulan diyorum içimden geçenlere, bilmem kaçıncı kez.



14 yorum:

  1. Ohoooo karavanda neşeliyiz, burda isyankar! Hayallerine bir önceki deneyimler yüzünden küfredemezsin! Olmaz ama.. Cık cık cık.. Ayıp yahu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aklımdan geçeni söyledin =) orda gırgır şamata burda gerçek ben, yoksa ordaki mi gerçek ben ? bulamıyorum. ooo Lady in Red çıktı... the Best of

      Sil
  2. Bu kadar güzel kelimeler kurup sonra onlara küfretmek: D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatta böyle bence, güzel şeyler yaşayıp yaşayıp sonra onları yok etmek.

      Sil
  3. Birinin gözlerine bakarken mutluluktan gözlerin nasıl yaşarır ki? Bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş bir gün bilirsin ve ben de tekrar yaşar hissederim..

      Sil
    2. Aslında tekrar istemediğim için böyle bir yorum yaptım galiba.

      Sil
    3. Sevgili Koyu Laci :) (doğru mu bu?) o duygunun ağırlığını düşündüm de sanki üzerinden asır geçmiş gibi, üzerinden insanlık geçip gitmiş unutulmuş gibi. Bir an hiç yaşamamış gibi geldi ve tekrar yaşamak düşüncesi bilinmezlığe düşürdü beni. Ve sonra da istemediğimi fark ettim. Ne karışık bir yorumdu bu:)

      Sil
    4. =) hıı şimdi anladım

      Sil
  4. İçinden geçenlere küfür etsen ne yazar, bir yere gitmez onlar. Kötü haber veriyorum belki ama öldüğünde veda ederler o içindekiler sana...
    Bu arada yazdıklarına hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım ya hayranlık uyandıracak ne yazıyorum zırvalamaca ama sizler çok iyisiniz =)

      Sil
    2. Mütavazı Sonsuz... :)

      Sil
  5. Her veda bir başlangıçtır aslında..
    Vedalaşmayı bilmeyen , yeni başlangıçlara hep gebedir ama hep gebe..

    YanıtlaSil