29 Mart 2013 Cuma

"İstiyorsan Beni İkna Et Kalbimi... "



Zoe, Mad'in çokta yakışıklı olmayan yüzüne hafif ve safça bir gülümsemeyle bakıyordu,

Mad gözlerini kısarak buğulu sesiyle
-Gördüğün gibi küçük, fazlasıyla tüylü bir erkeğim, sigaraya da tekrar başlarsam hepten üstüme siner deyip gülmeye başladılar.

Mad sigarasını içerken çok karizmatik görünüyor ve genç kız arkadaşına kötü örnek olabiliyordu.

Zoe kaşlarını çatarak,
-Bana küçük
demeni istemiyorum aramızdaki yaş farkı sadece 10 dedi,

Arabanın teypene uzanıp play tuşuna basan Zoe çalan şarkıya güzel sesiyle eşlik etmeye başladı

If you want me, satisfy me... 
If you want me, satisfy me... 

- Gün batımında hep buraya mı gelirsin ? Diye sordu Zoe,

- Eskiden çok gelirdim, artık romantik takılmıyorum diyip gülümsedi Mad, Gözlerini Zoe'nin güzelliğinden alamıyor yinede içten içten kızıyordu kendine, aralarındaki yaş farkı Büyük Kanyon gibi geliyordu ona,

Zoe westernlerini çıkarıp ayaklarını eski model arabanın kokpitine dayadı ve ince ayak bileklerini ovalamaya başladı, Mad'e dönüp baktığında hayranlıkla onu izlediğini fark etti, Mad bakışlarındaki arzunun fark edildiğini anlayınca kabahat işlemiş küçük bir çocuk gibi söyleyecek birşeyler düşündü ama ağzından tek kelime çıkmadı, Zoe'nin teninden yayılan hoş koku Mad'in kendine olan kızgınlığına yenilerini ekliyor yine de engel olamıyordu. Zoe aracın koltuğunda dizlerinin üzerinde oturarak Mad'e döndü ve ellerini tutarak kalbinin üzerine doğru getirirken Mad şaşkınlığını bozup elini çekmek istedi,

- Bak Mad senden küçük olabilirim ama kalbim sandığından daha da büyük dedi Zoe ve Mad'in elini kalbinin üstüne koydu. 

-Dinle koca adam hem de kalbimi hisset, bu kalp başka hiç bir yerde bu denli hızlı atmıyor. Ne istediğimi bilen bir kızım ben anladınmı ?
Mad'e biraz daha yaklaştı Zoe, gözlerini Mad'in koyulaci gözlerinden bir an olsun ayırmıyordu, Mad'de ona doğru eğildi, ikisinin dudakları da dikiz aynasının önünde buluştu, önce minik ve çekingen bir öpüş devamında da nefessiz kalıncaya dek ateşli bir öpüşme ile gün batımı en romantik batışını gerçekleştirdi ...



 Ne istediğini bilen insanlarla karşılaşmamız dileğiyle, uzun süredir yazmadığım için yazmamı dileyen güzel arkadaşlara ithaf ediyorum iyiki varsınız Sonsuz sevgiler ...


 

17 yorum:

  1. Biz de aynı güzel dilekte bulunalım. Ne istediğini bilen sevdicekle karşılaşman dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
  2. Ah bu muhteşem olmuş :) Sonsuz. Nasıl güzel yazmışsın. Merak ediyorum Mad ve Zoe pişman olacak mı??

    Yoksa yaptık ne kadar da güzel yaptık mı diyecekler :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık sonrası sizlerin hayal gücü, okurken de nasıl hayal ediyorsunuz karakterleri merak ediyorum =)

      Sil
    2. Hııı nasıl hayal ediyorum. Erkeklerin yaşlandıkça karizması artar, bu yüzden karizmatik bir adam. Çirkin ama çekici :) Kadın genç ve kanı deli, çılgın ve çılgınlığı baştan çıkarıcı. Öyle işte :))

      Benim hayalim böyle :))

      Sil
  3. Ne istediğini bile bir kız ile ürkek erkek… Pek bi sevdim karakterleri.
    Ne istediğini bildiğinde insanlar sana başka tanım takıyorlar. Burnu havada, dik kafalı mesela:)
    O şarkıya gelince bir erkek tarafından sevilmesi garibime gitti. Benim için çok özel bir şarkı ve sanki hep kızlar dinlermiş gibi bir izlenim vardı bende. İlk çıktığında üzerinde pijaması ve ayağında pandufları kulaklığı takmış marketten çıkarken söylüyordu şarkıyı ne kadar doğal ve samimi gelmişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığım öykülerdeki her karakter benden bir parça =)

      Sil
    2. Bana yöneltilen sorulara Cevapları böyle veririm diyorsun he:)

      Sil
  4. Mad nasıl, bulduğu aradığımıymış :))

    YanıtlaSil
  5. Hey dostum ara verme yazma böyle!
    Canım donut çekti , lanet olsun :d

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel ve yerinde bir dilek..
    Ne istediğinin bilincinde olmayanlar kalplerimizde derin yaralar açıp çekip gidiyorlar ne yazık ki...

    YanıtlaSil