4 Mart 2013 Pazartesi

"Sevgi Emektir"


      "Birini sevmek; Ömürden koca bir parça vermektir. Kendine saklayacağın, öğreneceğin, eğleneceğin vakti başkasına hediye etmektir." 

                                                                                                                     Chuck Palahniuk

     Sevgi emektir emek ! O kadar kolay değil, sevgiyi istemeden önce vermeyi bilmek gerekir. Ve sevgi için nelerden vazgeçebileceğini. Yoksa oh ne ala mualla, çok basit bir şey olurdu sevgi almak vermek, kimileri için ucuzdur sevgi, alır verir satar ticaretini yapar yani, mide bulandırırlar. Uzak olun kardeşim ! Sevgi arsızı olmak vardır bir de, Allah'ım eğer bir gün biriyle tanışır karşılaşırsam arzeyliyorum sevgiye aç ve verdiğimin kıymetini bilen birisi olsun.

     Dün kafede tek başıma oturmuş nargilemi çekerken karşı masada oturan kız sevgilisinin elini tuttu öpmeye başladı hayret ettim, kalkarken hesabı da kız ödedi, daralmaya başladım Taksim'e geçeyim dedim, maçı izlemek için bir mekana geçtim kahvehane gibiydi kalkıp başka yere gitmeye hazırlanırken önümde oturan çift dikkatimi çekti, eleman kızı kahvehane gibi yere getirmiş erkeklerin arasında maç izletecek oha dedim, aldım pardesümü başka bir mekana geçtim, aklımda binbir soru düşünceyle Taksimin kalabalığında her zaman ki gibi kayboldum...


17 yorum:

  1. Sevgiye çoook aç biri sana sesleniyorum git sonsuz'u bul hemen:) Kafayı tırlatacak yoksa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen istemiosun yani ?

      Sil
    2. aşık olayım istiyorum, onu bir sn bile olsa görmek için çok çabalayacağım birini seveyim istiyorum.

      Sil
    3. inş olur çünkü beklemek bile güzeldir..

      Sil
    4. eğer karşımdakini bir sn bile olsa görmek için çabalarsam, bir gülüşünü görmek için ne biliyim elimden geleni yaparsam onun için o zaman ben çoook aşık olmuşumdur ve çook seviyorumdur.O zaman da o kişiyi sinir hastası etmem, öncekilerini etmiştim de :D

      Sil
    5. hımmm iyi gıcık olursun yani =)

      Sil
  2. Chuck Palahniuk ilginç fikirleri olan, farklı düşünen birisi.
    Şimdi kızın sevgilisinin elini öpmesine gelelim. O erkeği yakalasaydın, köşeye çekseydin ne yaptın kardeş bu kızı bu hale getirmek için deseydin. :)) Şaka bir tarafa kızlarda böyle güzel davranışlar yapar sen yeni denk gelmişsin demek ki. Bence hoşta. Neden hep erkeklerden beklenir ki sevgi gösterisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum bir zmnlar bende çok sevilmiştim ama insan sevilmeye sevilmeye unutuyor böyle şeyler olduğunu.

      Sil
  3. Çok güzeel bir başlangıç olmuş söze bayıldım zaten! Ki hemende paylaştımm bir yerlerde :) Sevgi emek ister, gerçek insanlar ister, yürekli insanlar ister. Gösterebilmek ise yürek ister. İnsanlar hep kaçıyorlar işte bir şekilde sevgiden ve bunu göstermekten korkar gibiler neden bilmiyorum. Ama benim için sevgi yoksa o hayat durur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her an kaybedecekmiş gibi sevecek yüreklere ihtiyaç var =/

      Sil
  4. Sevgili Sınsuz, sen istemeye devam et ben eminim bunun değerini anlayacak biri çıkacak karşına :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Aklın sanki Taksimden daha kalabalıkmış. Bazen sevgi şarkılarda saklanmış, çıkmıyor diyesim geliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yorumlamışsın ..

      Sil
    2. İyi yorulmuşsun okuyorum iki saattir ne alaka diyorum :D :D Off niye böyleyim ben ya ...

      Sil