3 Nisan 2013 Çarşamba

"Armistice"

Kanada'lı  Jay Malinowski(31) ve Coeur De Pirate Beatrice Martin(23)'den oluşan süper grup, tür olarak "Indie Pop" diye tabir edilen tarzda müzik yapıyorlar. 60-70' li yılların müziklerini dinliyor gibi hissedebilirsiniz, biraz Country, Alt-Folk biraz Latin ezgileri taşıyor şarkılar. İlk kliplerini "Mission Bells" adlı parçalarına çektiler. Diğer parçalarıda süper, arabanızı gün batımına sürerken zevkle dinleyebilirsiniz ;)





Güzel şarkılarını dinlemek için http://armistice.bandcamp.com/



14 yorum:

  1. Senin bu müzik seçimlerine bayılıyorum. Çok güzel müzik zevkin var. Paylaştığın müziklerden birini beğenmez mi insan ya. Sana müzik listesi hazırlatacağım, Özlem şunları dinle diye müzik listesi hazırla bana. Dah keşfetmem gereken çok şey var gibi, yeni duyuyorum bu şarkıyı. Müzik kültürüm iyi değil. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım =) Müzik olayı çok geniş ya bir sürü bilmediğimiz güzel şarkıcı var.

      Sil
  2. 1 saattir dinliyorum sanırım, bitince başa sarıyorum.. Ezan okununca kapattım bu arada yorum yazayım dedim :)) Çok güzel bir paylaşım olmuş, Özlem'in de dediği gibi müzik seçimlerin çok iyi. Ezan bitti ben yorum yazana kadar, açtım yine, hadi bana iyi dinlemeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet insan bıkana kadar dinlemek istiyor. =)

      Sil
  3. Anarşiye ve sana katılıyorum keşfedecek ne çok şey var, müzik dünyasında. Ben işe ilk olarak indie pop nedirle başladım :)) Sonra şarkıları dinledim ve indie popun hakkını vermişler diyebilirim. Olması gerektiği gibi; ne kadar yalın ne kadar güzel parçalar :) Olması gerektiği gibi diyorum, çünküüüü indie pop "sadelik" bulunduruyormuş notalarında :)) (O kadar araştırdım bir şey demeden olmazdı değil mi ama :p )

    Şarkıları çok sevdim, hala açık ve ben müziğin ritmine bıraktım kendimi. İndim sahile; bir kalbimi aldım yanıma, bir de güzel anılarımı, tadını çıkarıyorum..:))

    Sen paylaşmaya devam et Sonsuz, biz de güzel hayaller kurmaya.

    Sevgiyle kal :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah hayaller ahh, bende arabayla gün batımına sürerken dinliyormuşum misal =) Ford Mustang Fastback =D

      Sil
    2. Güzel araba :)), gün batımı ise Eşsiz :))

      Sil
  4. Yuh yenilerden galiba? Ben daha önce duymamıştım. Araştırma keyfindede değilim, araştırmayacağım. Alt/folk artı latin oho durulmaz, şiddetle dinlenir. Yalnız şarkı çok tanıdık geldi bir türlü çıkaramadım.
    Benden sana gelsin 'Calexico Spokes' severim hemde çok. Benziyorlar sanki hı? Aslında The Black Light da güzel, ya The Ride da
    Yok yok git hepsini dinle işte:)
    Bende şimdi The Ride dinleyip kafamı dağıtmalıyım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Firmada açık sitelerden bulabilirsem dinleyeceğim =)

      Sil
  5. Dinledim, beğendim, dinlendim :) Güzel bir keşif oldu benim için teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  6. Arşivim genişledi, bilmediğim ne çok sanatçı varmış. :)

    Huzur dolu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim pera =) paylaşmak güzeldir

      Sil