30 Nisan 2013 Salı

"Bir Sitem Edip Gideceğim"






10 yorum:

  1. Yalnızlığın sana aşık olduğundan şüpheleniyorum. bunun başka açıklaması olmaz. :D

    YanıtlaSil
  2. bir övüp gidicem,

    kedinin yansımasına bayıldım!:)

    YanıtlaSil
  3. Hahahah ben de Anarşi'ye katılıyorum :)

    Yahu mim bıraktım sana bir dönüp baksana :)

    http://pehito.blogspot.com/2013/04/ozlemistim-mimleri.html
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende en kısa zamanda cevaplayacağım die yazmıştım ama görmedin galiba =)

      Sil
    2. Aaaa görmedim, gelmemiş demek :)

      Sil
  4. Sen sıkılmamışsın ondan, yoksa tek ederdi seni..

    YanıtlaSil
  5. Yalnızlık sıkılmaz aksine onu alıp uyuman için ikna bile edebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gece zaten onla uyuyorum başkasıyla değil.

      Sil
    2. Yada uyutmayabilir de

      Sil
    3. sonuçta yatağa onla giriyorum ve ona sarılıyorum ve dediğin gibi pek sıcak değil, zaten hep ben ısıtırım yatağı üşüyen ayakları..

      Sil