16 Nisan 2013 Salı

"Gri Yağmur"

Hangi köşeyi dönsem bir anı çarpıyor yüzüme, esasen özlem duyduğum kişiler değil, kişilerle yaşadığım anılar. Başka erkeklerin kadını olmuş eski sevgililerimden kalan anılarım. Ben de yeri geldi başka kadınların erkeği oldum, sorunda bu, yozlaştığımı hissediyorum sanki, yaşananlar sıradanlaşmaya başlıyor. Esas kadını (erkeği) bulduğumuz zaman ona artıklarımız kalmış gibi oluyor ya da kendimizi tekrar ediyormuşuz gibi hissettiriyor ne bileyim belkide karşılaştıklarım böyle hissettirdi, keşke geçmişimi silebilsem ve sıfır kilometre bir ben olabilsem ama bu mümkün değil gibi, şöyle bir dileğim var Rabbim'den, öyle birini seveyimki beni ben olduğum için sevsin geçmişimle hatalarımla kabullensin, birbirimizin ilk limanı değil ama son limanı olabilelim, ben o zaman kendimi yeniden doğmuş gibi hissedebilirim. Birde burda yazdıklarım (gelecekteki sevgili hariç) birine duyulan özlem veya hasret değil arkadaşlar bunu da belirteyim ! Melankolik yazıları seviyorum, gülüp söyleyen yapıma tezat olsa da bu böyle, hep Teoman'ın suçu =) adamım benim...



Ne kadar güzel yağıyor değilmi grinin üstüne. Ne siyah ne beyaz, tam ortası, aynı hayatım gibi ne iyi ne kötü.




14 yorum:

  1. Karikatürlerimi bir bakmaya ne dersin?
    http://karikaturcizdim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Melankolik yazıları ben de severim,güzel de yazmışsınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim reyhane seni burda görmek güzel =)

      Sil
  3. Kişiler unutulur ama anılar unutulmaz diye güzel bir söz var o geldi aklıma ne doğru. Aynı duyguyu bende hissediyorum, sanki aşk sevgi duygusu tükenmiş ben de iyice. Belki de gerçek olacak, ebedi yanımda olacak bir kişiye verecek sevgim kalmamış gibi hissediyorum. Sonra ümitleniyorum yine de bu duyguyu paylaşacağım kişi artık son durağım olsun diye. Bence o da evleneceğimiz kişi olacak. Bir çok güzel duyguyu onunla yaşayacağız çünkü. Bırak kişileri, anıları bile unutturacak. :)
    Öyle bir kişi gelir ki şükredersin gidenin yokluğuna.

    YanıtlaSil
  4. Sezen'in dediği gibi "ben bu yüzden hiç kimseden gidemem gitmem, unutamam acı tatlı ne varsa hazinemdir" biz yaşanmışlıklarımızla varız ya da biziz.

    Ve Sonsuz'un dediği gibi "ne siyah ne beyaz tam ortasıyız"

    Sonsuz sevgiler ;))

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden silindi bu yorum =D resmen pusu kurmuş kedi gibi yayınlandığı gibi sildi yorumu pukki pukki

      Sil
    2. Yaaaa daha güzelini bulduum die silmiştim:)) Geri al tuşu nerde bu sitenin? Hıı ? :)))

      Sil
    3. bu sitede herşey olduğu gibi yapıldığı gibi kabul ediliyor geri alma yok =)

      Sil
  6. "100 defa söyledim sana hüzünlü değilim, mizacım böyle.
    Bak şarabımla beraberim.
    Çocukluğumdan beri hayaller kuruyorum
    Şarabımdan ayrılmadan hem de.
    Ben şarabımdan ayrılmıyorum.
    O da bana, bunca gidene rağmen hala hayal kurdurtmaya devam ediyor.

    Ne olmuş yani büyük adam olamadıksa?
    Hayallerimizi satmadık ya ?.."

    :)))

    YanıtlaSil
  7. Kendini yenilemeyi öğrenmeli o zaman. Derimizdeki izlerin kendini yenilemesi gibi.

    YanıtlaSil