4 Nisan 2013 Perşembe

"Hadi Seni Bekliyorum"



Hadi seni bekliyorum,  masaya bu sefer papatyalardan koydum, sen gibi kokarlarken yaşayamadığımız baharı hatırlatsınlar diye ... Hani şu saçlarını yolup kopardığımız,  sevgisinden emin olamadığımız yarin sevsin diye hırpaladığımız papatyalardan...Hadi seni bekliyorum, zamanı hükümsüz kabul ettiğimiz anları yaşayabilmek, aşktan sırılsıklam olabilmek için...Hani şu beraberken akıp gitmesinden hayıflandığımız, yalnızken anılarımızda yaşattığımız zamanlardan tekrar tatmak için... Hadi seni bekliyorum sevgilim , bizi hiç terk etmediğini varsayarak...



9 yorum:

  1. Waaaaoooov! Papatya, bahar, sevdicek bir de yağmur ekliyorum ben. Bence de gelsin artık, bu sevgililer çok bekletiyor bizi. Gelsin hesabını sorarız neden bu kadar geç kaldın diye. :))

    YanıtlaSil
  2. Beklemek işin en kötü ve zalım tarafıdır.
    Gitsen tamam , kalsan tamam
    ama o beklemek..
    sabır..sabır..sabır..sabırr

    YanıtlaSil
  3. Bir an önce gelsin beklenen.
    Papatyalar solmadan, zaman durmadan,
    Hadi gelsin beklenen.

    Sonsuz sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. Artık sen hazırsın bağıra bağıra çağırıyorsun, gelir herhalde:)

    YanıtlaSil
  5. Bir kere gitmişse her şey güzel olacak mı dönünce? Sanırım ben affetme konusunda biraz ketum bir insanım. Ama yine de umarım gelir ve umarım beklediğine değer ve her şey çok güzel olur. Sen bana bakma :)

    YanıtlaSil
  6. Kim demiş bilmiyorum ama hoşuma giden bir söz var.

    -Gelişigüzel.
    +Peki ya gidişi?
    -Gidişi bir başka güzel.

    Sanırım böyle düşününce beklemek durumunda kalmıyoruz. En azından ben :)

    YanıtlaSil
  7. Yorum değiiiiiiil!!!

    Sonsuuuuuz şu yazdıklarımızı cevaplamaya ne dersin ;) cevapla artık yazdıklarımızııııı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pe hitocuğum sizler zaten söylenmesi gerekeni söylemişsiniz yorumsuz kalıyorum =) Sonsuz sevgiler =))))

      Sil
    2. Eh iyi madem, ne diyelim :))

      Benden de sonsuz sevgiler sana :))

      Sil