18 Nisan 2013 Perşembe

"Heaven"


Öyle bir yer hayal ediyorum ki güneş hep içimizi ısıtacak, hüznün ne demek olduğunu bilmeyeceğiz, çünkü hüzün olmayacak, ayrılıklar olmayacak, göz yaşı olmayacak, her yer çimen olacak çıplak ayaklarla koşturabileceğiz, tabi kanatlarınla turuncu gün batımı ve bulutların arasında uçmak istemezsen, bulutlardan zıplaya zıplaya gökkuşağından kayarak masmavi sulara dalabileceksin hem de hiç nefessiz kalmadan yunuslarla yüzebilmek için, yağmur rengarenk yağacak, yıldızlara istediğin zaman dokunabileceksin, sevdiğin dostların sırf seni sevdikleri için etrafında olacaklar, sevgilinle bir kaç yıl uyandırılmadan sarılarak uyumak isteyeceksin,  ve bu SONSUZ'a dek sürecek....



22 yorum:

  1. Ama hüzün olmazsa mutluluğu nereden bileceğiz. Ya da değerli olacak mı artık bizim için :/ bilemedim ki ben şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diyorumkİİİİİİİİİİİİİ :) Hüzün olmazsa mutluluk olmaz, zıtlıklar birbirini var eder. Şimdi oldu mu. Anlatabildim mi Sonsuz.

      Bir de bak yazdıklarımıza cevap verince iletişim kurmuş oluyoruz, diğer türlü kaprisli sanatçılar gibi oluyorsun ;) ama biz biliyoruz Sonsuz da kaprisin "K" sı yok :) Yok di mi??

      Sil
    2. Bir deee bu gerçek olamayacak kadar güzel bir hayal. Ya da bir bakmışız gerçek olmuş :) iyi ki hayaller var :)

      Sil
    3. ne kaprisli ne de kibirli olamayacak kadar küçüğüm zaten bu kainatta =)

      Sil
    4. Mütevazi Sonsuz seni :)

      Sil
  2. Sonunda ilk yorumu birileri yapmış. Hep ben yapıyorum ilk yorumu. Başkaları yapsın dedim hehehhehe... bekledim o yüzden. Çok güzel bir hayal kurmuşsun. Yorumum bu hehehehe... Hele Gök kuşağından kayma kısmını çok beğendim, eğlenceli olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahah ben bu kıza ba-yı-lı-yor-um. Ne şekersin Anarşi :) hep böyle kal emi?

      :))

      Sil
    2. Öpüjeeem :D Ben de diyorum ki kulağım niye çınlıyor. :)) Siz de böyle tatlı kalın emi?

      Sil
    3. heheheh kalırız kalırız :))

      Sil
  3. Ofiste Blower's Daughter çalarken okuyunca gözlerim doldu resmen :)) O hayalde biz de olalım yanında.. Sen sevdiğine sarılırken bizde anarşiyle su savaşı yaparız, sonra barışır geliriz yanınıza.. Sahilde kumlara ayaklarımızı batıra batıra yürür, sonra da ateş yakar etrafında hiç durmadan şakalaşırız..
    İyi ki hayaller var..
    Bi de hayallerini paylaştıkların ;)
    Bugün güzel bi gün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya da ağlayarak Sonsuzun yanına gidersin Anarşi kafamı suyun içine soktu diye! Hehehehehe.... Sonsuz da kızar arkadaş dedik tepeme çıktınız be sevgilimle bir yalnız kalamadım bir rahat bırakın bizi töbe töbe... Hahahahaha.. sonra karavanın anahtarını çalıp karavanı ikimiz zapt ederiz. Onlarda çadırda kalsın canım. Hem daha romantik olur :D Hayal bedava ve çok zevkli :D Bence de bu güzel çok güzel bir gün, hava bile güzel burada :))

      Sil
    2. Yaaa Anarşiiiii sen niye benim kafamı suya sokuosun ben denize atıcam derken sana taş atıo muyum yahuu?? :)) Yalnız karavanla kaçma güzel fikir. Açarız bi de müziğimizii, oohhh camlar sonuna kadar indirilmiş, rüzgar saçları savururken.. Ohhhhh keyif yaparız.. :))
      Evet evet bgn huzurlu güzel bir gün.. :))

      Sil
  4. Şairin ekmeği tuzudur "hüzün"
    beni öldürmek mi istiyorsun :(

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel hayal. Keşke pazarda satılsa da alsak asdfgh :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pazarsa satılsa bu kadar gzl olmayabilirdi ama =)

      Sil