23 Mayıs 2013 Perşembe

22 Mayıs

Avuçlarının içinde ölen minik bir beden, son kez aşkım diyebilmiş ve bütün vücudu irkilip sonsuzluğa kanat çırpmış canım kuşum. Annem çok üzülmüş ve gözyaşlarına hakim olamıyordu bende ağlasam onu kim teskin edecek, asıl gerçek şu ki huzura erdi, 2,5 - 3 yıllık yaşamının çoğu kısmında hastalıklarla uğraştı, bir insana bakılabilecek derecede bakımı sevgiyi annem ondan esirgemidi, artık uçmuyor, yem yiyemiyor sadece uyuyordu. İnsan çok sevince ölebilme ihtimalini kondurmuyor ama ben her gece dün geceki manzarayı görebilirim bilinciyle gidiyordum eve, kimileri anlayamaz bunu, ölen sadece bir kuş der geçer gider anlayışla karşılarım, bilmiyor çünkü sevginin her türlüsünün ne kadar güzel olduğunu. Ellerimle daha önce de 10 yıllık kuşumuz Boncuğun gömülü olduğu şeftali ağacının dibine gömdüm onu, ilelebet huzur içinde uyuması için, açıklaması bu sonsuzluğa kanat çırptı, önceden bir kuştu şimdi bir çiçek oldu. Güle güle Çitlenbik..



7 yorum:

  1. Evet sevginin her turlusunu bilmeyen anlayamaz belki. Ama gozlerim doldu benim de. Adasmisiz bir de. :( hoscakal citlembik..

    YanıtlaSil
  2. Ooooo ben de yaşamıştım aynısını, sonra daha büyüklerini de. Çok sevdiğim çok yakınım olan insanların ölümünü de yaşadım.

    Biliyoruz ama kabullenemiyoruz.
    :/

    YanıtlaSil
  3. Ben sana ne diyim sonsuz... Hep böyle kal diyim.. Çitlenbik de bundan sonra heepp mutlu olucak eminim.. :)

    YanıtlaSil
  4. Acımı paylaştığınız için hepinize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil