7 Mayıs 2013 Salı

"Lack of Love"



An gelir sevgiyi nereden alacağını şaşarsın,
Bazen bir eskortun dizinde
Bazen de bir kedinin patisinde !

Kadın sadece seks için geldiğini sanır ama olayın aslı düşündüğü gibi değildir. 
"Yalancıktan da olsa sana sevgilim gibi sarılabileyim" der aşk yoksunu adam
"ve öyle dalayım uykuya, lütfen şu parfümden sık üzerine, oymuşsun gibi hissedeyim gözümü kapattığımda" 
Parayla satın alınabilecek en güzel avunma diye düşünür kadın.
Her zaman seks değildir arzulanan,
Bazen sarılmak
Bazen de aynı geceye günaydın diyebilmektir !



11 yorum:

  1. Iııııımmmm ağlarım ben ama yaaa.. Kaldı mı bu kadar duygusal adam, gerçi kalmış ki yazıyor.

    Ya sonsuz kaldı mı? Bu bir hayal mi?? Aşık ol sen, kadında sana aşık olsun. Aşık olun işte yaaa anla :)

    Fotoğrafa da bayıldım, bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşka hazır kıtayız =) ama gelen yok hahaha

      Sil
    2. Pe Hito bakma şuna ya! Acıma! Bu kimseyi beğenmez, kendini beğenmişin teki o hehehehehe.... Bunun bulacağı yok biz bulalım Sonsuza helalinden :D
      Ben kediye bayıldım :)) Acaba benim kedi merakımda mı sevgisizlikten Hehehehehe...
      Bir de aşk işte bu sevgisizlik yüzünden doğuyor. Sevgi ihtiyacımız olduğunda sevecek sevilecek kişi arıyoruz. Sonra etkisi geçiyor. Yani kısaca aşk yoktur.

      Sil
    3. Bende etkisi geçmiyor ömürlüğüm ben :P =)

      Sil
    4. Bence de öyle! Çünkü geçmişinde kimler oldu bilmiyorum. Kaç kişi hahahaha.... sadece sen değil ha bizim hayatımızda da olmuştur bir kaç kişi yani kızma sonra. Ha işte ne kadar kişi olduysa sadece birini sevmişsin sen hem de çok. Diğerleri geçici. O yüzden gelen giden yok deme. Aşk olamıyorum artık de hehehehehe...

      Sil
    5. Anarşi

      Ay ne bileyim duygusal kadınım ya ben bak hemen kanıyorum :) bulalım helâlinden diyecektim ama sorun Sonsuz da diyorsun. :)

      Kedi mi? Belki de öyledir gerçekten sevgiye açlıktandırkedi isteyişin ve haklısın Aşk yok. Hatta bir şarkı var " yalan dostum aşk diye bir şey yok, aşk dediğin üç günlük eğlence. Bilemedin beş gün sürsün kapılıpta sürünen çok" yani bak şarkılar söyler olmuş bunu :)

      Ömürlük Sonsuz, ömrün ne kadar??

      Sil
  2. anladın mı sonsuz, özlemi? bizim köye gelen giden yok demeyeceksin..hahahha yirim sizi he :)))

    YanıtlaSil
  3. Herkes sevgisizlikten güvensizlikten kırsın geçirsin birbirini... Sonra böyle gerçekleri masal gibi dinleyelim... Yazık hepimize gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. ..Denizde kararti var bu gelen kayikmidurr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etmeyelum sevdaluk, edenler yasamadi ;)

      Sil