24 Temmuz 2013 Çarşamba

Bizim Yaşadığımız Aşk Tek Atımlıktı !!


 


Galiba bizim yaşadığımız aşk tek atımlıktı ve biz onu bir kerede diktik kafaya.  diyor.

Sonra, sonra aşk zomu olduk, kalbimiz döndü. Beyniniz ? O zaten hiç karışmamıştı bu meselelere, karışmazdı. Şuanda da karışmadığı gibi....

Ne onsuz yapabiliyordu ne de onu geri isteyebiliyordu ! İğrenç birşeydi bu, istemesi gereken birşeyi isteyemiyordu. Yazdığı bütün şiirler, öyküler, isyanlar onun için, parçaladığı bütün edebiyat, lanet harfler onun için yanyana diziliyor, cümle olup kalbinden birer yaş gibi onun için dökülüyordu. Gülüşleri, öpüşleri, ihtirasla sevişmeleri, o kelimelerin içinde yaşıyor ve gidişleri her noktanın sonunda yer alıyordu.


21 yorum:

  1. Kaç kez dedim sana kaç kez geçmişi unut. Bir de şunu söyleyim o seni hiç sevmemiş Sonsuz. Bir yürekte iki kişi barınmaz. Bir kadın ister görücü, ister tanışarak olsun sevdiği kişiyle evleneceği hayalini kurar. Bir kadın evlenmek için evlenmez.

    İnşallah onu geçmişte bırakıp seveceği bir kişi en kısa zamanda karışana çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallaaaahh =D bu tarz yazılar yazmayı ve okumayı seviyorum Anarşiciiim =)))

      Sil
    2. Özlem hayat bir tuhaf. Ben evlenmek için evlenenler de tanıdım. Sırf çok aşık olduğu adama güvenemediği için daha güven veren adamla evleneni de..

      Tuhaf işte hayat.

      Sonsuz, senin ki hastalık gibi olmuş. Biraz da senin yaratıp yaşamak istediğin bir hastalık. Onu geri istemiyorum yazmışsın. Öyleyse geçmişi geçmişte bırak ve yeni anılar yarat..
      :)

      İkinize de sevgiler
      :)

      Sil
    3. Yeni anılar olsun bende çok istiyorum canım, kısmet şimdilik yalnızlıkla anılarımız var =)) sizlerde okuyorsunuz.

      Sil
    4. Hayatı tuhaf yapan insanların kendisi maalesef. Büyük konuşmamak lazım ama aşık olmadığım biriyle evlenmektense yalnız kalmak daha mutluluk verir bana. Umarım böyle bir duruma kimse düşmez.

      Sil
    5. Baslarim lan ben böyle hayatin icine. Pardon isyaaaeeen ettim bir an.

      Sil
  2. "ne onsuz yapabiliyorum,ne de onu geri istiyorum" İşte bir aşkın çaresizliği bu olsa gerek.Aşk gidiyorda acı kalıyor sanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çaresizliği tarif etmek istedim Çikolata yoksa yas tutmuyorum ama yalnızlık bu sözleri yazmama sebep oluyor !!

      Sil
  3. Off ne hüzünlü bir hikaye sonsuz..
    kalbinde yeni bir yer açmadığın sürece kimse onun yerini alamaz unutma.
    yeni ve beyaz bir alan açmalı ve kendi mutluluğunu düşünmelisin bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbim bomboş bütün yazılar bundan zaten =)) yalnızlığın eseri bunlar =)

      Sil
  4. Seni anlayamamak isterdim. Seni anlayacak şeyler yaşamamış olmak... Ama geçmişe takıntılı da yaşanmıyor be. Bu anı öldürmekten, kendine işkence yapmaktan başka bi boka yaramıyor. Söylemesi kolay ama travmaları atlatarak devam etmek lazım yola, içindeki çocukla çocuk olarak devam etmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) çocukla yola bir şekilde devam ediyoruz Kuş Yuvam, aynı düşünceleri paylaşıyor olmak ne gzl..

      Sil
  5. :( durum vahim !..
    Durumumuz vahim !..
    seviyor da niye gidiyor ? seviyorda niye bitiyor, ? hala dönüp de niye konuşuyor ? hala gelip de iletişimin kopmamasını istiyor..Ama sorunca olmaz diyor, 7 yıl böyle yaşadım uzaktan..
    Artık bitmeli dimi?
    Artık tamamen gitmeli..
    Yüreğinden özgür bırak onu,
    Aynı suda iki kez yıkanılmaz demişti, gerçekten yıkanılmıyor dünya kirleniyor, biz kirleniyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben artık sorular sormuyorum İlknur sende öyle yap, olduğu gibi sadece yaşıyorum.

      Sil
    2. Yani..
      Yapacak pek bişi kalmadı zaten..

      Sil
  6. "ne onsuz yapabiliyorum ne de onu geri istiyorum.."
    aşktan geriye kalan tek şey bu oluyor sanırım..
    gitmesine izin verdikten sonra bir daha geri gelsin istemiyorsun ama onsuzluğa alışmakta, yalnızlıkta yoluna devam etmekte çok zor ve bazen imkansız geliyor...
    aşk, hayat, yaşananlar her şey anlamsız ve gereksiz..
    ne için yaşadığımızı bilmeden, acı çeke çeke yok olup gideceğiz bir gün bu hayattan..
    o yüzden kurtulmak lazım bu acı veren aşk bataklığından..

    bundan sonra her şey gönlünce olsun..
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk bataklığı ha uuuu çok kindar oldu =D

      Sil
    2. Acı veren aşk bataklığı dedim. mutluluk verenlere lafım yok :)

      Sil
  7. Sevmiyormuş ve gitmiş işte Sonsuz. Ben de sevmiyordum, terk ettim. Aferin bana. Ben de acı çektirdim, biliyorum. Ama çok da fifi. Ne kadar acımasızca dimi? Öyle değil işte. Sevmeyince kıçında bile olmuyor karşındaki, "banane lan, üzülür üzülür geçer" diyorsun. Bencil oluyorsun.
    Sen de bencil ol. Kimseyi kendinden çok sevme. "ne onsuz yapabiliyorum,ne de onu geri istiyorum" deme, onsuzluğa alış.
    Sonsuzsun sen, kimsenin seni sonlandırmasına izin verme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annacım şuan acı falan çekmiyorum zaten =) Hem bunları senmi söylüyorsun ya =) şuan ne kadar çok sevdiğini ve neler yaşadığını biliyoruz hani olmasında şuan terk edilsen ne kadar üzüleceğini tahminde edebiliyorum.

      Sil
    2. Şu an acı çekmemene sevindim.
      Bir haftada insan öyle değişiyor ki sen bile şaşarsın :) Bir şey olmaz bana.
      "Benimle arana öyle bir duvar örmelisin ki, ku an çekip gitsem yapacağın tek şey "Siktir git!" olmalı." bu cümleye sığınıyorum. Öyle olabileceğini biliyorum. Olursa dimdik durmam gerektiğini biliyorum.
      Bloga yazdıklarımı sildim zaten, sadece çocukluktu, kezbanlığın dibiydi.
      Bunları söyleyen Anna olmasa da, Güçlü Anna söylüyor :)

      Sil