27 Temmuz 2013 Cumartesi

Hollywood'un Amazonları

Evet biliyorum karar vermek çok zor ama en az birinin(hahaha bir kaçtanede olabilir) hayatımda olması hiçte fena olmazdı =) Kimi erkek kendinden yetenekli ya da güçlü kadın istemez  ama ben kadınımın da güçlü olmasını isteyenlerdenim, insan hayat arkadaşının kendinden az fasıflı olmasını istememeli diye düşünüyorum, kadınların toplumumuzdaki yeri halen daha konuşuluyorken bende Hollywood filmlerindeki celal cabbar hatunları bir araya toplamak istedim. Elinde telefon çıtçıtçıt ayağında topuklu pıtpıtpıt yürümeyip dünyayı kurtarıyor bu kadınlar höheeeeyyyy =D sıralama raastgeledir isterseniz sıralamada yapabilirsiniz...








Black Widow yani Karadul, Avengers ekibinde yer alıyor. Asıl ismi Natasha Romanoff, ismini duyunca hazırola geçiyorsun zaten =) Rus asıllı ajanımız kızıl saçları ve beyaz teniyle Slav kadınını gayet güzel temsil ediyor.














Resident Evil'dan Alice S.T.A.R.S isimli komando birliğini yönlendirmekle yükümlüdür. Genlerindeki deneysel çalışmalar sonucu epey güçlendirilmiştir.















Chuck'tan tanıdığımız ve iyikide tanıştığımız CIA ajanımız Sarah Walker. Asıl görevi gerzek Chuck'ı korumaktır. Sarah yakın dövüşün yanı sıra bıçak atmada da uzmandır. Sarah, bıçaklarını genellikle ayak bileğinde taşımaktadır.  (Sarah lise yıllarında diş teli de takmaktadır.) işte o yıllar diş teli takanlar böyle oluyor !!












Catwoman, Selina Kyle olarak tanınan Batman'in ilgi duyduğu birisi, sadece Batman değil bizlerde fazlasıyla ilgi duyuyoruz, özellikle kedi seven ben =) kahraman olduğu söylenemez, kendi çıkarları için hırsızlık yapan yaramaz bir kedidir. Wizard dergisinin "Tüm Zamanların En Büyük 100 Kötüsü" listesinde 51. sırada yer almış. Yinede biz onu olduğu gibi kabul ediyoruz =)






Elektra bütün sevdiklerini kaybeden içi nefretle dolu, hatta ölüp yeniden dirilen, eğitimli bir katil. Daha sonra güzelliği kalbine yansıyaraktan hak yolunu buluyor. İleri derece savaş sanatı bilip Daredevil'ın sevgilisi oluyor.






Blade'in takımında yer alan Abigail Whistler, Blade'in can yoldaşı Whistler'ın kızı, attığını 12'den vuran vampirlerin korkulu rüyası, bizimde rüyalarımıza giriyor ama korkulu değil ;) Jessica Biel için ayrıca hayranlık yazısı yazmam gerekir.













Geldik Walking Dead'in Maggie Greene'ne, masum bir çiflik kızıyken zombie savaşçısına dönüşen ama masum güzelliğinden birşey kaybetmeyen, orda Rick, Daryl gibi cengaver adamlar varken gidip çekik gözlü elemana vurulmayı başarabilen güzellik.













Son olarak Tomb Raider. İngiliz maceraperest ve arkeolog Lara Croft, tam bir amazon, tabancalarıyla ordan oraya hoplayıp zıplayan, gönüllerimizin ve "en başarılı kadın video oyun karakteri" ünvanıyla Guinness rekorlar kitabının şampiyonu, 1996 yılından beri takipçisiyiz çünkü oyunda da poposunun ardından oyuna hükmediyoruz, hey gidi yıllar =D













Aeon Flux'u eklemeyi unutmuşum ama olsun yinede ekleyeyim =)









Böylece listemizin sonuna gelmiş bulunuyoruz, aslında başka başka kadın savaşçılarda vardı ama ben bu kadarını yazmakla yetindim. Yorum kısmına ilk 3'e kimleri koyduğunuzu yazabilirsiniz. Yapacağınız seçimler için şimdiden kolay gelsin =)



18 yorum:

  1. Öncelikle girişe bayıldım :) çıtçıt pıtpıt:D
    1.Catwoman 2.Abigail Whistler 3.Tomb Raider
    Böyle işte:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha teşekkürler. Sıralama güzel olmuş =)

      Sil
  2. Benim idol Karadul ve Lara Croft'tu her zaman, öyle kalacak.
    Bence de erkekler güçlü ve zeki kadın istemeli, sevmeli. Öyle kezban gibi bulursan koluna takıp gezmek bile istemezsin zaten. Hem güçlü kadın ateşlidir, bence! Güçsüzü hep salak görünür :D
    İnşallah birgün o güçlü kadınlardan olabilirim, bunun için taş gibi bi fizik, güzel bir kariyer, para = bunların sonucunda da özgüven gerekiyor. Sonrası kolay zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güçlü kadın cidden ateşli oluyor =D inşallah istediğin şekilde güçlü olursun Anna ;)

      Sil
  3. Bu arada Tomb Rider 2013 versiyonunu oyna, daha kaliteli bir popoya bakarak oynayabilirsin :D Grafikleri müthiş olmuş. Bitmesin diye oynamıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunun muhabbeti geçmişti senin blogunda, oynuyorum zaten haha

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Niçıııııın söle bakim =)

      Sil
  5. :) Uayını okurken birden herşey afrika diline döndü noluyoruz oldum :) Yorumlar falanda yabancı oldu , herkes yabancı dilmi biliyor oldum :)
    Tomb raider favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl olduki öyle birşey hahaha

      Sil
    2. Bi şekilde google translate çalıştırdım galiba :)

      Sil
  6. Kadın savaşçılar hakkında hiç bir fikrim yok sonsuz.
    sayende tanımış oldum onları.Tom raider hoşuma gitti.
    her erkeğin gönlünde bir kadın savaşçı yatıyor demek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her erkeği bilemem, ben kadınımı güçlü isterim çünkü en önemli savaş çocuğuyla ilgilenmesi olacak ve büyük çocuk kocalarına anlayış göstermek olacak =D oyları toplassam 1. tomb raider gelecek gibi görünüyor.

      Sil
    2. eveet güzel bir yaklaşım.kadın güçlü olmalı:)
      tomb raider çok hoşmuş ama:)

      Sil
    3. Neden Tomb çok hoş =D

      Sil
  7. Şuan Tomb Raider 1. gibi =)

    YanıtlaSil
  8. Bir kadın hem güzel hem çekici hem güçlü hem de zekiyse bence bunun adı Angelina Jolie'dir yani nam-ı değer Tomb Raider.

    İşin içinde Angelina olmasa Tomb'u sever miydim meçhul.

    (Buraya BenOnaResmenAşığım.mp3 gelecek)

    Ellerine sağlık Ted ! (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama oyuncuları karıştırma =) film karakteri olarak bak =)

      Sil