19 Temmuz 2013 Cuma

Sadece Hatırla


Daha fazla aramasın gözlerin beni,
Gölgelere büründüm, sakladım benliğimi,
Göremezsin karanlıklar içinde
En kuytu ücra köşelerde,

ama Sen!

 Her gece yatağında
Derman yoksa vücudunda
 Nefessiz kaldığında
Sana sımsıkı sarıldığımı anımsa

Ellerin titrediğinde
Teninin her dönemecinde
Aklında ben, yatağında o ise
Sana sımsıkı sarıldığımı anımsa

Kaybolan sen değil ruhunsa
Bakacak yüzün kaldıysa
Aynaya her baktığında
Sana sımsıkı sarıldığımı anımsa

Ben!

Yolunu kaybetmiş bütün yıldızlarda,
 Gün batımının turuncusunda,
Esen rüzgarın dokunuşunda,
Yanağından düşen her damlada,
Cama çizdiğin kalbin kuytusunda 
olacağım.


22 yorum:

  1. Ne kötü bir şey cama çizilen kalp kuytusunda bile onu hatırlamak. Ayrı olup, belki başkasının kollarında olup onu unutamamak.

    O değilde bak beni sev, koru, kolla benim gibi arkadaş bulmazsın bak. Hiç yorumsuz bırakıyor muyum yazılarını. Hehehehehe... İlk birinci benim yüs puan bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha seni her zmn sever korur kollarım canım,

      Var böyle acılar Özlem var...

      Sil
  2. Ne güzel yazmışsın... Şiir yazabilenlere hep özenmişimdir, eline yüreğine sağlık... Fotoğraf da şahane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler =) benimde pek yazabildiğim söylenmez, bazen öyle geliyorlar işte ya dinlediğim bir şarkı ya da baktığım bir kare foto içlendiriyor..

      Sil
  3. Merhaba:)
    böyle güzel bir şiirle blogunuzu tanımak ne güzel
    yüreğinize sağlık
    görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin =)
      Beğenmene sevindim gerçekten,
      Sonsuz saygılar Maviye iz Süren

      Sil
  4. Tekrar hoşgeldin kaçak çocuk :)

    YanıtlaSil
  5. Ben yanında olacağım, yeter ki hatırla beni..

    Çok güzel olmuş.. Yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Şunu merak ediyorum,
    Niye hep biz seviyoruz ? yok yok niye hep biz çok seviyoruz da istediğimiz gibi karşılık göremiyoruz..
    Anlamış değilim..
    Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir taraf diğer taraftan herzmn daha çok sever ilknur !

      Sil
  7. İçime nakış nakış işledim cümlelerini..
    Acı çekiyorsun belli. Yazmaya devam edeceksen yaşa o acıyı, yaşamaya devam edeceksen bitir o acıyı...
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öldürecek cinstenmi göründü yaşadığım acı =)

      Sil
  8. bunları yazmak kim bilir nasıl acı vermiştir kalbine
    bu kadar sevmek mümkün mü gerçekten? onun başkasının kollarında olduğunu düşünmek bir hançer gibi saplanmaz mı insanın yüreğine..

    bedenin başkasının ama ruhun benim olsun diyebilir mi gerçekten insan?

    asla! ben asla kabullenemem bunu.. bedenini alan, seni her şeyinle alan ruhunu da almıştır zaten.. başkalarının bedeninde demlenirken sen, ruhun ve yalnızlığımla ardından gözyaşları ve acılarla karanlıklara hapsedemem kendimi.. ayakların benden uzaklara gidip, ellerin başka ellere değip, tenin başka tenleri sarmışsa sen de gitmişsindir. hem bedeninle hem teninle hem de ruhunla ve benim için yok olup bitmeye mahkumsundur!

    söylemen gereken bunlar..
    bu satırları yazacak kadar acı çekmemiş olmanı tüm bunların yalnızca kurgu olmasını ümit ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) teşekkürler Aslı..

      Sil
    2. Bazen yaşadığım bu yalnızlık hoşuma gidiyor çünkü sizlerin güzel yorumlarına sebep olacak yazılar çıkarmama sebep oluyor =)

      Sil
    3. o kadar çok yaşarsın ki onsuzluktan korkmaya başlarsın (:
      ayrıca sana kattığı artılar hayatını güzelleştiriyormuş gibi gelir..
      ama bide bu yalnızlıktan kurtulursan neler neler yazarsın kim bilir.
      bide bunu düşün bence :)

      inanıyorum ki dolu dolu aşk yaşayan biri olarakta mükemmel aşk hikayeleri ve şiirler yazabilirsin..
      her dizesinde her satırında her kelimesinde buram buram aşk kokan :)
      he ne dersin? olmaz mı? :)

      Sil
    4. Oruçlu değilsen ağzın bal yesin hahaha hayatımda biri varken blogum yoktu blog var olduğundan beride biri girmedi hayatıma, mutluluk yazıları yazamadım oyüzden =)

      Sil
    5. ohhh mis mis balı da severim zatennn (:
      yaaa bak gördün mü demek ki artık biraz da mutluluk yazıları yazmanın zamanı gelmiş :)
      umarım hayallerindeki insanla karşılaşır ve süper sonsuz mutluluklar yaşarsın :)

      Sil
    6. Güzel temennilerin ve yorumların için teşekkür ederim Aslı o mutluluk umarım hepimizi bulur ve Sonsuz'a dek bırakmaz =D

      Sil
    7. hhımmm bak buna hayır diyemeyeceğimmmm :)
      İNŞALLAH :)

      Sil