23 Temmuz 2013 Salı

Toprak Olsam




Toprak olsam yeniden, toprak,
Çocuklar koşsa, papatyalar bitse bağrımda
Belki sen gelir karışırsın o papatyaların arasına 
Taç yapar gülümsersin yine hayata,

Toprak olsam yeniden, toprak,
 Bulutlar geçse üzerimden hayal kurulan, 
Yıldızlar kaysa aşıkların dilek tuttuğundan
 Yağmur serpelense, koksam mis gibi buram buram

Toprak olsam yeniden, toprak,
  Bir öğretmen gibi genç fidanlar yetiştirsem
Çınar oluşlarını izlesem, 
Özüme dönsem yeniden özüme

Kapkara toprak olsam yeniden,
 Kapkara toprak.


11 yorum:

  1. Toprak olsam yeniden,
    Belki sen gelirde akıtırsın gözyaşlarını
    Yüreğimi hafifletirsin belki yeniden..

    Bunları da izninle ben ekliyim dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzin nedemek =) teşekkürler ilknur

      Sil
  2. Toprak olsam yeniden, toprak,
    Bir öğretmen gibi genç fidanlar yetiştirsem
    Çınar oluşlarını izlesem,
    Özüme dönsem yeniden özüme

    Öğrencilerimin çınar olmalarını ümit eden bir öğretmenim ben de..
    umutla bekliyor ve çabalıyorum..
    çok güzeldi sonsuz, yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bir öğretmen için en gzl şeylerden biridir herhalde, teşekkürler Maviye =D

      Sil
  3. Çok güzel, yeniden doğmak var her bir cümlede..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama ölerek kapkara toprak olabilirim pehi !

      Sil
  4. çok güzel olmuşşş (:
    toprak demek yaşam demek sanki.. sen de insana yeniden doğmayı yaşamayı aşılamışsın sanki dizelerinde (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =D aslında hem doğum hemde ölüm sonuçta her nokta yeni bir başlangıçtır. Toprak bizim gerçek özümüz, benzetmek istediğim İlahi Rahmetteki büyük huzur. İnş erişebilenlerden oluruz =D

      Sil
    2. ne söylemek istediğini anladım gibi ama ben böyle yaklaşmak istedim nedense :)
      Toprak yaşam demek :)

      Sil
    3. Toprak tabikide yaşam demek =) ben toprak grubu burcuyum(oğlak)

      Sil
    4. başak olmadığın sürece sorun yok :)
      hehehe

      Sil