31 Temmuz 2013 Çarşamba

World War Z



Ciddi ciddi karizmayı kurtardın Brad =) Zombili mombili birşeyler görünce kariyer sonuna gelip "İçimde kalmasın böyle bir filmde de oynayayım" diye düşünmüş olabileceğini geçirmiştim içimden ama ne film kötü çıktı nede Brad'in kötü bir filmde yer almayacağını anladım. Yapımcılığınıda üstlenmiş zati. Gerçekten rol oyuncusu, ne rol alsa hakkını veriyor. İnsan hiç kötü filmde yer almazmı ? Ben bu adamın kötü bir filmde oynadığını göremedim ! Hollywood için önemli bir isim ve oyunculuk adına gerçek bir idol. 

Filmin kumaşına gelirsek aslında ortada zombi yok, bir çeşit hastalık yayılıyor. Zaten fragmanlarda da görmüşsünüzdür elemanlar 100m koşucusu gibi koşuyorlar. =) Gerry(Brad) Birleşmiş Milletler'den emekli olmuş ailesiyle sessiz bir hayat sürmektedir. Trafikte sıkıştıkları bir gün sebebinin hastalık bulaşmış insanların etrafa saldırdığını anlamalarıyla kargaşadan kurtulup, sığınacak bir yer aramaya başlamasıyla aksiyon start alıyor. Her zamanki gibi USA daha önceki üstün başarılarından ötürü Gerry'e ihtiyaç duyuyor. Ailesinin güvenliğini sağlamaları şartıyla görevi kabul eden Gerry zamana karşı tehlikelerle dolu bir mücadeleye girişiyor. Max Brooks'un kitabından uyarlanan film heyecanlı dakikalar sunuyor. Bu tarz filmlere düşük not veren IMDb 7.2/10 vermiş. Ne düşük ne de yüksek, olması gerekeni tutturmuşlar.



5 yorum:

  1. Sen böyle diyorsun şimdi anladım :)
    Televizyona düştüğünde izlerim artık :))

    YanıtlaSil
  2. ya sinemalarda gördüm ama gidememiştim bak sende yazmışsın güzel film die!
    Ben Brad'i görünce hemen izlenmeli diye düşündüm konusunu bilmiyordum ama şimdik biliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklayıcı olduysa ne mutlu banaaaaaa vee brad'e hahah

      Sil
  3. filmi hala izlemediğim gerçeği :)

    YanıtlaSil