12 Ağustos 2013 Pazartesi

2 Yılda Nasıl Kadın Olunur ?


-OHA-

Düşünki çok iyi bir arkadaşın var. Sağlam kankasınız, zevkler renkler su götürmüyor ama kankanız erkek ya da kadın oluyor ! Ne b*k yersiniz? Hahaha evlenirim diyenler var, arkadaşlığımı sonlandırırım diyenler var, meraklandım lan bende cinsiyet değiştiririm diyenler bile var =P O değilde fitness cidden nankör spor, adam ne halden ne hale gelmiş erimiş gitmiş ya !















7 yorum:

  1. Biri "Özlem senden güzel olmuş" mu dedi :)

    YanıtlaSil
  2. Hahahahaha... tehlikeli hadi sen onu geç önceden erkek olmadığını bilen ne yapsın. Bazı kızlardan güzel olmuş valla :D

    YanıtlaSil
  3. Gelsin aynı atraksiyonu bizde yapsın.
    Kimse kanka falan dinlemez valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim ve resim değişmiş =)

      Sil
    2. Tebdil-i mekanda ferahlık vardır hesabı :)

      Sil