2 Ağustos 2013 Cuma

Ananas Değil Ayva !


Güneşli havada (sarı) şemsiyeyle çıkmak gibi tedbirlidir kalbin, hoşlanır belli ettiğinide düşünürsün ama o algılamaz ya da oralı olmaz, ürkekleşen kalbin daha da çekinir. Sonra da soruyorlar halen yalnızmısın diye, Yok manyağım ben, yalnızlıktan yakınıp içten içe zevk alıyorum bu durumdan. Yalnızlıktan odamı bir ananasla paylaşmaya başlayacağım yakında =)

İnsan aşkınıda iş arar gibi arayarakmı bulur. Hani derler ya rızkını arayacaksın öyle oturmakla olmaz. Yoksa o bizi gelip bulacakmıdır? Anlayamıyorum, sabretmeye çalışıyorum aciz aklımla. Düşünüyorum karşıma çıkarılacak kişi nasıl biri olacak diye? Epey özel biri herhalde baksana çıkmak bilmedi, geç kalan assolist gibi nazlandıkça nazlanıyor ya da birisi çıkmayacak karşıma diyorum, benim sınav sorularımdan biride buymuş öteki taraf için ! Eşşekler cennetini boylamayalımda.

Düşündüğün zaman aşktan değerli şeyler var. Sağlık gibi sonra şey gibi eeee olsun herşeyin başı sağlık, HAH buldum özgürlük, ne önemlisin sen özgürlük ! Sen olmadan ne sağlık, ne de aşk kifayet eder bu yorgun kalplere. Ne güzel bağladım değilmi ? Şimdi çalışmak zorundayım by ...


28 yorum:

  1. İnsan aşkını da iş arar gibi arayarak mı bulur? ne zor soru bu ya. Şimdi sen hiç bir yere kıpırdama, sürekli evden işe veden işe girdiğin ortam hiç değişmesin hep aynı yüzlerle karşılaş sonra aşkını bulama. Nereden bulsun seni şu iş yerimde kesin benim aşık olacağım adam vardır diye iş yerine gelecek değildir herhalde. Yoksa gelir mi :D bilemedim şimdi bu soruya ne cevap vereceğimi.

    YanıtlaSil
  2. Ha birde "hoşlanır belli ettiğinide düşünürsün ama o algılamaz ya da oralı olmaz, ürkekleşen kalbin daha da çekinir." Bence olaya direk bodoslama atla ne hissettiğini söyle. Yiyecek değil ya, reddedilmekten korktuğumuz için böyle yapıyoruz. Sonucuna da katlanacak insan ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece reddedilmek değil kaçıncı kez hüsran diye hesap yapmak istemez insan.

      Sil
  3. Çok güzel bağlamışsın Ted :) Evet en önemlisi özgürlük.

    YanıtlaSil
  4. Aşktan daha önemli şeyler de var tabi.. ama aşkta lazım.. olsa fena olmaz hani.. :) İş ararken oradan oraya görüşmelere gidip, çeşit çeşit ikacılarla görüşüyoruz.. Aşkta da ortamlara girmek gerek. Tiyatroya kardeşim ve babamla gittiğim de bir arkadaşım, tiyatroya bile babanla gidiyorsun, sen nasıl birini bulacaksın ki böyle demişti.. Düşündüm de haklıydı.. Nereye gitsem babam olmasa bile annem oluyor yada kardeşim.. Biraz yalnız takılmak, sosyal olmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 07:30 firmaya giriyorum oturuyorum masama 18:00 kadar kalkmıyorum yemek,kahve,wc için anca =P

      Sil
    2. hahahha.. şimdi anlaşılıyor neden aşkın bize uğramadığı.. :)

      Sil
    3. Aşk kimilerine uğruyor da ! kimileri görmek istemiyor.

      Sil
  5. Hay Allah nasıl güzel bağlamışsın. :)
    aşk önemli tabii ama sağlık da önemli. E özgürlük de önemli , her şeyin bir önemi var hayatımızda önemli olan hak edene hakettiğini doğru şekilde vermek.
    İşi iş arar gibi, aşkı aşk arar gibi aramak önemli.
    Gerisi boş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli dediklerini yapıyorum ama olmuyor Helene =(

      Sil
    2. Mutlaka daha iyisini yaptığın günler olacaktır. birgün kazanan illaki sen olacaksın. :) karamsar olma

      Sil
  6. Ne çok arıyacaksın ne de kaderimde varsa gelir diyip oturacaksın.
    Çok aranırsan normalde olsa başını kaldırıp bakmayacağın uyuzun tekine rastlar,bir güzel de kafayı takıp benim gibi lise hayatını mahvedersin.
    Kaderine razı gelip oturursan oturduğun yerde eh biraz avcunu yalarsın. :D

    İkisinin ortası olmalı ama nasıl olmalı bilmiyorum valla. :D

    YanıtlaSil
  7. Bir insan hem aşık olup hem özgür olup hem sağlıklı olup hem de işte çalışamaz mı? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iş nerden çıktı ya =D hahaha

      Sil
    2. Hehehehehe..Mesela ben kendimi işe verdiğim zaman her şeyi unutum sevgiliyi bile hahahaha... o yüzden dedim.

      Sil
  8. Aşk,ondan umut kesildiğinde veya aramaktan vazgeçildiğinde ve genellikle hiç beklenmeyen bir zamanda/durumda ortaya çıkar.

    murphy yasaları işte ted:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murphy yasaları demek hımmm =) bi bakim

      Sil
    2. Yani aşk aşk diye ortada dolaşma. :D

      Sil
  9. valla bu işin felsefesini tam olarak kavrayamadım daha ama; inancım, arayanın bulduğu yönünde(!)
    dikkatli olmak lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara belkide bulursun gündüz gece bla bla bla böyle bir şarkı vardı =)))

      Sil
  10. Özgürlüğüm ugruna feda etmeyeceğim çok az şey var.
    Bir de ben Ted i özledim ya. Ne zaman başlıcak bu yeni sezon :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 23 eylül final sezonu başlıcak !

      Sil
  11. ne güzel bağlamıssın öyle :)

    YanıtlaSil