25 Ağustos 2013 Pazar

Karalamaca - Batman



Eski zamanlardan iki çizimimi sizlerle paylaşmak istedim, şimdilerde iş güç derken artık böyle çizimlere vakit ayırmıyorum =( çok özledim ama paslandığımıda hissetmiyorum değil, Batman'i çok sevdiğimi ama severkende dövdürdüğümü fark etmiş olarak yorumlarınızı bekliyore.



2015 yılında gösterime girmesi planlanan "Superman & Batman" filmi için Batman rolünü Ben Affleck'e verildiğini burdan da sizlerle paylaşayım. Açıkcası ben hayal kırıklığına uğradım ! Daha detaylı bilgiler için http://yarasa-adam-batman.blogspot.com/2013/08/yeni-batman-ben-affleck.html  blogunu takip edebilirsiniz. , hepinize hayırlı Pazar'lar.



20 yorum:

  1. Çizimler mi daha güzel, yoksa link mi karar veremedim :D

    Yok yok, kesinlikle çizimler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni hınzır hahahaha =D çok güzel bir site/blog gerçekten, zevkle takip edeceğim seni... çizimleri ne zamandır paylaşacaktım bir türlü koymuyordum senin blogu ziyaret edince ekleyeyim dedim, ;D

      Sil
  2. Batman kulunçları açtırmış. :) "Bane" masaj salonu çalıştırsa iş yapar.
    Çok güzel çizimler. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =D daha sonrada Bat Bane masaj yaptı ama hahahah teşekkürler Burak

      Sil
  3. Acabaa diyorum biraz daha mı çizsen?? Hıı? Bu sefer ama tamamen hayal gücünü kullansan? Batmanı dövdürmek yerine olmak istediğin yerde biriyle olabilirsin mesela :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani ben bir kızla mesela denize giriyorken falan gibimi =D hihihih

      Sil
    2. Eveeet Uçan karavana ben de katılıyorum hayal ürünü çizim istiyoruz senden. Sonsuz

      Sil
    3. Yeni bir süper kahraman mı =)

      Sil
    4. Anladın sen onu gıcıklık yapma! Aşklı, meşkli bir çizim içinde de sen ol hehehehe..

      Sil
    5. çok uçuk fikirler bunlar =D

      Sil
    6. Allah Allaaaahh! Niye uçuk olsun >:(
      İnan ki olsun oluummm :)

      Sil
    7. Ağlama yumruk atarım burnuna :)) Görürsün! :))

      Sil
    8. HAHAHAHAHAHAHAHAHA haşin kız =D

      Sil
  4. ben mi yanlış anladım, yoksa benim ayıla bayıla okuduğum çizgi romanların bazılarının çizimleri senin miydi?
    öyle veya değil, ben bu yeteneğe saygıyla eğilirim üstat:)
    hürmetler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy çok mahcup oldum üstad olmak kim biz kim Alis'ciğim (= senin yazma yeteneğinin yanında çizim nedirki =) hiç bir eğitim alamadım bu konuda yoksa küçükken hayalimdi çizgiroman çizmek =)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Okadar da değil ya teşekkürler =D eski çizimlerim bunlar

      Sil
  6. Çizimin çok çok iyi.Anca çöp ali çizen biri olarak inanılmaz özendiğimi belirtmek isterim. :D
    Vakit bulsan da devam ettirebilsen keşke. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Marissa =) büyümek bu yüzden kötü birşey işte =D iş güç...

      Sil