3 Ağustos 2013 Cumartesi

Erkeğin Lazer Epilasyonla İmtihanı

Vakti zamanında bir kız arkadaşımın önerisiyle gitmiştim Lazer Epilasyona. Lazer ne, epilasyon nedir, postu delermi, soyunmamız mı gerek, (teknoloji ya bu gömlek üstünden yok eder belki diyorum) zaten utangaç sıkılgan biriyim, oda soyunacakmı hııhaha )=) dönsem mi denesem mi, lazerdi ışın kılıcıydı, aklımda binbir türlü düşünceyle vardım Lazer epilasyon merkezine, tam merdivenlerden çıkarken 2 tane hoş hatun kikirdiye kikirdiye yanımdan geçip gittiler. İçeride eğlenceli birşeyler olduğu ya da tüylerinden sonsuza dek kurtuldukları için çok sevindirik olduklarını düşündüm. Tüysüz bir hayat istemezmisiniz ? Artık sevgilinizin ağzına kıl tüy girmeyecek ! Waovvvv reklam repliği gibi oldu, cidden mutlu olmakta haklıydılar. Şimdi zevk meselesi, kimi kıllı sever(normal erkeksi bir kıl, kazak değil) kimi kılsız sever. Kapının önünde bunları düşünürken zile basmadığımı fark edip zile bastım, kapıyı açan kadın kibar bir şekilde beni içeri aldı, lazer mazer deyince zihnimde daha teknolojik bir yer canlandırmıştım. Nereye nasıl uygulanacağını falan tarif etti ve beni operasyon için odaya geçirdi (OPERASYON?!) Noluyo lan? Siz üzerinizi çıkarın uzmanımız birazdan gelip sizi "CAZIR CAZIR YAKACAAAAK HAHAHA" demedi tabi beklememi söyledi, beni aldı bir utanma, minnacık oda kızın biri gelip kılımı tüyümü yakacak. Neyse Mrs. Epilatörüm geldi ve ufak tefek acılı lazer dokunuşlarıyla hem merakımı hemde tüylerimi gidermiş oldu. Bazen canım çok yandı ve kemiğime kadar lazerin ulaştığını sandım. Hafif kızarıklık ve hassaslık ertesi güne kadar geçti. Yazıyı yayınlamadan başka saçma sapan bir anım geldi ama onuda sonra yazarım şimdi biraz tembellik yapıcam...


31 yorum:

  1. Çok acı olmuyor ancak kalıcı bir çözüm de olmuyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya acı çok nadir. Nie ya kalıcı oluyor. Devamlı gitmek gerek

      Sil
    2. bende telesekretere konuşamayanlardanım ;)

      Sil
  2. gorselde ted in kelebek dovmesini sildirmeye gittigi ani gosteriyor ya bir gulumseme yerlesti suratima :D

    valla bence utanilcak sikilacak bir durum degil gayet normal. acikcasi sacindan baslayip ayaklarina kadar araliksiz killi erkekler var tisort giyildiginde yakadan cikan killar falan. bence gercekten cok zor oyle yasamak. ama genlerle alakali bir sey bu kimse bu yuzden alay konusu olmamali ayni sey kadinlar icin de gecerli mesela bence. en iyisi lazer epilasyon ile tamamen kurtulmak. bence iyi yapmissin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aşırı kıllı erkekler görüyorum cidden çok zor. benim omuz başlarımda çıkmaya başlamıştı oda 25 den sonra onlar için gittim, göğüste hafif olmasından yanayım =) da sizin güzel seslerinizden sonra kıl tüy tuhaf oldu ahahaha

      Sil
    2. hahah :D

      iyi yapmissin hehe. evet makul olculerde olunca erkegi cekici yaptigi dusuncesindeyim acikcasi.

      Sil
  3. kızların imtihanı var bi de.. allah! neyseki acısına alıştık vakti zamanında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmmm sendende bekleyelim Mia ozmn ilk deneyimini =)

      Sil
  4. cesaret diye buna denir dostum :D

    YanıtlaSil
  5. hmmm iyiymişşş !
    hahah cazır cazır yakacağa güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee hayal gücü bu her şeyi getiriyor insanın aklına =)

      Sil
  6. gögüs kıllarına aman diyim karıştırma bizim karşı komşu hep derki :D "döşüü( göğsü) gıllı erkek merhamtli olur " ha deyip bir neslin beynini yıkadı:D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani iyi birşeymi döşümün gıllıı olması =D sonki süpermen filminde bile adamın döşü kıllı yahu =D

      Sil
    2. heee, bence de döşü gıllı erkek merhametli olur:)
      yaa boşver ted, lazer mazer cildin naturasını bozar. nenelerimizden kalan tarif var mis gibi: su-şeker-limon. kız arkadaşın da yapıştıracak omuzlarına, işte o kaa! :)))

      Sil
    3. Kız arkadaşım bulamadım kendime alis ;) lazer hızlı ve temiz oluyor =D

      Sil
  7. Allah senin iyiligini versin. Vallahi bende yüzümde ki tüyleri lazer ile aldirdim iki sene önce. Memnunum. Dalga gecenler vardi, mictim agizlarina. Vay yüzün ne kadar güzelmis güzelim diyenler oldu, hadiyin ordan dedim salaklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bunları yok etmek için mutant olmak istiyorum =)

      Sil
  8. Lazer diyince direk aklına teknolojik bir yer geliyor değil mi? :) Hehe, bir de operasyon falan ürkütmüş seni :) Zor işler bunlar, zor.. Hanımlar alışmış ama erkekler için gerçekten zor işker :) Ama utanılacak bir şey yok tabii..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen utanılcak birşey yok, denize havuza giderken istemediğin yerde kıl olunca dahamı rahat oluyor sanki insan

      Sil
  9. HİHİİİ lazer utanma sıkılma :))
    Bak korkulacak bir şey yokmuş gördün mü hepsi oldu bitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha yine gitmem gerek seansları tamamlamadım henüz biraz daha havaların serinlemesini bekliyorum ;)

      Sil
  10. Geçmiş olsun.. Zor iş, bilirim :)) Canı tatlı olanlara daha da zor, her lazer ışınında sedyeden yere doğru yol alıyorum. Kadın beni çekiyor, ben kaçıyorum hahahaha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oooo özlem hanım siz gelirmiydiniz buralara =)

      Sil
    2. Gelirim tabi hahaha... burası sendne sonra özlemle benim mekanım sayılır neden gelmiyeyim :P

      Sil
  11. Bloğunun yeni halini de yeni yazılarını da daha çok sevdim :)
    Kökünden hallolmuştur umarım :)

    YanıtlaSil