13 Ağustos 2013 Salı

Kedi Kedi



Meovvv ! 
(Yani bütün kedi severlere gelsin.)


18 yorum:

  1. Üzerime alınmıyorum o zaman bu yazıyı.. Meeooovvv :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden böyle bir yorum geleceğini biliyordum ! =P

      Sil
    2. Onlar bi kere yürüyen pamuk şekerleri =P

      Sil
    3. ne güzel tanımladın kedileri pambık şeker onlar pambık :)

      Sil
    4. pambıık şeker mıı bence naneli şeker :P

      Zaten benden bundan başka bir yorum beklenemezdi :))

      Sil
  2. Bu bana has paylaşım bir kere ıııh kimse üstüne alınmasın! O kedilerin hepsi benim hepsiii! En birinci benim :D Bu kediler alem hayvanlar ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pisi pisilerler herkez iyi anlaşamaz,

      Sil
    2. Paylaşımı görür görmez işte dedim tam Özlemlik :))

      Sil
    3. Görür görmez bu Anarşi'lik olmuş dedim...
      Ve dondurma delisiyle aynı şey geçmiş içimizden..
      :)

      Sil
    4. Özlemle birlikte kedi seven çok bloger var.

      Sil
    5. Evet var, evinde bakanlarda var. Umarım bir gün Özlem de evinde bakabilir.
      :)
      Ama ben yine de bu post'u görür görmez Özlemi hatırladım.
      :)

      Sil
  3. Anneannemi, dedemi bile kedicim diye sevecek kadar sıyırmış bi kediseverim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) ne güzeeeeeel mırnavlıyorlarmı =)

      Sil
  4. kedilerden ödü kopan biri olaraktan bu yazını üstüme alınmıyorum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi seven bir sevmeyen yorum yapıyor. =)

      Sil
    2. hehehe ciddi misin iyi denk gelmiş :)

      Sil
  5. Ahahahha :D İyi oldunu bunu paylaştığın moralim yerime geldi en azından ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moralini yerine getirebildiysem ne mutlu =)

      Sil