19 Ağustos 2013 Pazartesi

Nasıl Olacak ?

Herkese iyi haftalar. Masamda otururken birşeyler takıldı aklıma, yaşadığım yalnızlığı düşündüm, sebeplerinin ne olabileceğini, karakterimi tipimi falan irdeledim, sonra sizlerin neler düşündüğünü ne istediğini hayal etmeye çalıştım ama az daha devreleri yakıyordum.

Vallahi çözemiyoruz sizi !

Yukardaki tariften sonra gelinen nokta. Yalnız kızlar için sarılıp yatma şeysi ! Neysi ? Ne istediğini bilen kızlara ihtiyacımız var. Özellikle benim!!! Yoksa ofiste masaya çıkıp üstümü başımı yırtacağım, ha bunu Striptiz yaptığımı sanan zihniyetler olacak, sandırtmam. 

Kedi gibisin =)

Biliyoruzki yorgan yastıkta kesmeyecek, bir zaman sonra bundan da sıkılacaksınız.  Yapılan bir araştırmaya göre Türkiye'de ki kadınların bir çoğu ne istediğini bilmiyomuş, o halde bu soru bile hükmünü kaybediyor. "Kadınlar Ne İster" cidden varlığınız dert, yokluğunuz dert kızlar ! ama şunu çok iyi bilin sizleri seviyoruz ^-^




                                                
                                                                                                         Sonuç

31 yorum:

  1. Türkiyede olmadigim icin sanslimiyim simdi? Ne istedigimi biliyorum hic degilse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne istediğini biliyorsun ne mutlu =)

      Sil
  2. ne istediğimi bilmekten çok düşünmeye zamanım kalmadan buluyorum heheh.

    YanıtlaSil
  3. dünyayı istiyoruz, hemen şimdi istiyoruz! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç kişi istiyorsunuz canım benim =D güzel güzel paylaşıyoruz işte =D

      Sil
    2. dünyayı istila etmek istemiyoruz, sen yanlış anladıııın:)))
      her şey bizim istediğimiz gibi olsun, tüm hayallerimiz gerçek olsun, ama şimdi olsun. işte biz bunu istiyoruz:)
      tek yapacağınız "ne istiyorsun canım?" diye sormak:)))

      Sil
    3. Ben sormaya hazırım =D

      Sil
  4. yalnızlığı benim pattan son ta mı düşünmeye başladın :(
    Not: galiba bizi hiç sevmeyenleri istiyoruz , sonra ona kendimizi sevdirtiyoruz bu zamanda onu istemiyoruz (gözlemlerim böyle) nasip, kader, kısmet... ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnızlık hep benimle =)

      Sil
    2. o değil de ben neden yazamamışım :D
      pattan: posttan , son ta : sonra

      Sil
    3. işte ben anlıyorum sizin dilinizi =D

      Sil
  5. ne güzel bir final o olmuş öyle sizi seviyoruz :)
    hehehehe eksik olmayın yyaa (:
    ama şu ne istediğini bilmeyen kısma girmediğim için mutlu hissettim kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sizler hiç o gruba girermisiniz aaaaaa =D

      Sil
    2. hehehe planlarım var hedeflerim var her şeyim düzenli (:

      bir gün erkek arkadaşım olursa ondan ne istediğimi/isteyeceğimi ve ne istemediğimi de biliyorum..
      bunu hayatıma girmek istediğini söyleyen kişilere de söylemekten hhiiçç sakınmıyorummm..

      dolayısıylaaa tabi kide girmiyorummm :)

      Sil
    3. e tamam ozmn sen ne istediğini bilmeyen gruptasın işte =P

      Sil
    4. aa pardon yanlış okumuşum pardon pardon ^-^

      Sil
  6. Olayı tersinden ele alalım, bence erkekler ne istediğini bilmiyor. Buluyorlar, bulduklarıyla yetinemeyip ikincisini buluyorlar sonra bu boyle devam ediyor. Yukarıdaki karikatürün bir üst versiyonu yani. E arkadaş bende kadınım o beim üzerime bulduğunda kadın?! Niye benimle yetinemiyorsun demezler mi adama?! Derler. Sonra vay efendim kadınlar ne istiyor bilmiyoruz. Valla sayenizde biz de ne istediğimizi unuttuk ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uuuu sert =) bende dediğin o kategoriye girmiyorum çok şükür =D

      Sil
  7. Sarışın,renkli gözlü hadi onu da geçtim kaslı erkek sevmeyen kız??
    Yoktur abi öyle bir kız. :D
    Neyse ki ne istediğimi bilen biriyim sarışınlar forever.
    Ayrıcana erkeklerin de ne istediğini bildiğini pek söylemeyiz hanii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =D Yoo ben ne istediğimi bilen kategorideyim =P ikimizede aferim

      Sil
    2. Peeehh ne istediğini biliyormuşş. Yalana bak yaa..
      Daha kendi adına karar veremiyorsun :)) Hatta :D

      Sil
    3. kıh kıh kıh :)) Saçımı çekme tükürürüm muhabbetine başladık. :)

      Sil
  8. yok ben yalnız kalmak istiyorum yok yok çok sevilmek istiyorum, yok bence bence hem sevileyim hem seveyim, ama ben çabukta sıkılırım acaba yalnızlık daha mı iyi... karar veremedim şimdi bak. Hahahahaha...
    Ama sarışın, renkli gözlü bir erkek fena olmaz hani, yoksa esmer mi olsa. Onlarda bitter çikolata gibi. Ama pembe pantolon giyinince çilekli dondurma gibi geziyorlar ortada yok esmerde olmaz. Sarışında çok beyaz tenli olur, esmer ten de yakışmaz ki. Aaaayyy çekik gözlü erkeklerde tatlı oluyor ama haaa! Ama çok tüysüzler beee! Biraz kirli sakal olsa fena olmaz. Sonra benden tüysüz bu diye psikolojim bozulur yok bundan da vazgeçtim.... Ne yapsam kiii!

    Ömür boyu sevecek, başkasını gözü görmeyecek, zeki, çalışkan, azıcık yakışıklı bir erkek istiyorum. Üstüne de çikolata sosu lütfeeeen! :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef istediğiniz kriterlere uygun talip bulunamadı. Yarım saat sonra tekrar deneyiniz. =P hahahahah Anorşi dediklerinin ortası kumral oluyor canım =D

      Sil
  9. Ahahhahahsh.. valla ne desen haklısın hepsi doğru. Biz ne istediğimizi bilmiyoruz. Ne istediğini bilenler de gayet mutlu mesud evli.. Sen de intihar etme, ne istediğini bilen mutlu olmak isteyen birini bul yuvanı kur. (eller göbekte birleşir, evladım bakışları atılır, girilen teyze modu tamamlanır ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İntihar değil striptiz yapıcam hahahahaha

      Sil
    2. hahahahaha)))sakinnnn

      Sil