14 Ağustos 2013 Çarşamba

Tek İstediğim Büyük, Diri Bir MEME !

Lan bu Colorado Üniversitesi'nin işi gücü yok mu  abidik gubidik şeyleri araştırıyorlar? Bulsanıza abi kansere mansere birşeyler ya da diğer hastalıklara, neyse okuduğum zırva gazetelerden birinde araştırma gereği kadınların sorduğu sorulardan oluşan bir kaçına açılım yapayım dedim,  umarım sizde düşüncelerime hak verirsiniz.

-Hebele Hübele Soruyor-

"Şimdiye dek kaç kadınla beraber oldun?" 
Kimse kimsenin özelini karıştırmasın ama erkeğin geçmişini hiç karıştırmasın, düşünki ahçının arkada başka müşterinin arta kalan salatasını düzeltip sana yolladı, görmeden yersin ama görürsen ? Hayır cevap versen seceresinimi tutuyorsun ya da unutamadınmı hiç birini diyecek ! Cevap verilse de verilmese de dert olacak bir sorudur.
 
"Yarının ne olduğunu hatırlıyor musun peki?" 
Zaten böyle bir soru geldiyse erkek yine yalan söylemeye hazırlanır. Sorunun yöneltiliş biçimden belli, özel bir gün olduğu ama unutulma oranı yüksek olduğundan erkek kişiyi zırvalamaya yönlendirir. Halbuki cümleye "yarın için çok heyecanlıyım" diye başlansa erkek mesajı alır.

"Bana hiç yalan söyledinmi"
Bak yine aynı mevzu =) biz yalan söylemek istemiyoruz, kadınlar onlara yalan söylememizi istiyorlar. Ya dünya üzerinde yalan söylememiş bir insan varmıdır ? Özellikle erkekse, kadınların yalan söyleme üzerine ne kadar başarılı olduğunu Cem Yılmaz anlatmıştı zaten, güzel bir söz var "Yalan duymak istemiyorsan soru sorma" ben demiyorum atalarımız nedemiş "Doğru Söyleyeni Dokuz Köyden Kovarlar" şahsi eleştirim keşke yalan söylemeyi becerebilseydim ama beceremiyorum!



Bir de şu salak dergilerin kapaklarında falan görürüz ya "10 adımda partnerinizi çıldırtın" diye, neye göre kime göre nasıl bir çıldırtma ve ben başlık olarak şöyle denmesini tercih ederim "Nasıl zilli olurum"  güldürdü p*çler bak başlıklara bak !



Sevişirken erotik bir şeyler fısıldayın !
Manyakmısınız olm? Anlayamadım ve zevk alamadım gitti bu mevzudan, zevkler ve renkler mevzusu tabi hoşnut olanlara saygımız var. İnle, çığlık at ama argo kelimeler sayıklamak bana saçma geliyor. Hatta konuşmanın o anki büyüyü bozacağına bile inanıyorum. Bu akımın lanet adult filmlerden fırladığını belirtmeme gerek yoktur herhalde hep gavur icadı bunlar hep.

Herkezin içinde tahrik edin!
Gerard Butler'ın "The Ugly Truth" romantik komedi filminde tahrik kilodu diye birşey vardı. Kilodun orta kısmında titreyen cihaza uzaktan kumanda ile hükmedebiliyordu. Tuşa bastığında titreyen cihaz kız arkadaşını aile yemeği ortasında şekilden şekle sokmuştu(Rezil etmişti). Bu sayılır mı ? Örneklerin içinde giyinme kabinine falan sokun diyor. Deneyip tahrik olan varsa lütfen 444 0 56.. no'larımızdan bize ulaşsın =P

Grup seks !!!
Yorumsuz.

Ona edepsiz mesajlar atın!
Erotik birşeyler fısıldamanın sms versiyonu,  "Seni çok seviyorum AT KAFASI" oldu mu? Olmadı. Adam normalde erotikliğin ne olduğunu fazla algılayamıyorsa ya da erotiklik kavramı erkek kişinin zihninde Aydemir Akbaş'dan ibaretse fena şeyler olacağı kesin.

Birlikte +18 film izleyin!
Türkiye'de erkek arkadaşının tek olarak adult film izlemesine tahamülü olmayan kadınlarla birlikte adult film izleme fikri ilginç geldi. Erkeğin yorum yaptığını düşünsenize, "Yav o kadın orda yalnız kaldı. Sanamı dert oldu Nuri" ya da erkek kişi ekrandaki zenci abiyi görüp eşinin gözlerini kapatmaya karar verebilir.

Videoya çekin!
Niye, hatıra olsun daha sonra akrabalar, eş dost gelince açıp seyretmek içinmi ya da foto çekilip Feysfuck'ta paylaşalım diyemi, benmi çok geri kafalıyım ya ?

Erotik Hediyeler Alın!
Zilli don diye birşeyler vardı bir zamanlar. Ülkemin zeka fışkıran işletmecisi boş durmuyor. Şimdilerde Sex Shoplar var. Bırak hediye almayı adam dükkanına girmeye utanıyor. Yurt dışında insanlar normal markette alış veriş yapıyormuş gibi rafların önünde gezerken buralarda erotik hediye almak zor olabilir. Seksi iç çamaşırı desek bizim millet sadece yıl başında kırmızı don almayı bilir =)


Al işte Türkiye'de ki sonuçları


Son olarak başlık ne alaka diyebilirsiniz. Ben değil Kadir Çöpdemir söylüyor. Bir röportajında yöneltilen, kadın deyince aklına ne geliyor sorusuna verdiği cevap. Silikonda sevmiyormuş, illa doğal büyük diri meme olacakmış, ben de çok severim Kadir Çöpdemir'i yani ;)



43 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. İlk yorumu yapmak istedim ama aklıma bir şey gelmedi :) Kusura bakma ve lütfen silme :D

      Sil
    2. öyle bir saygısızlık yapmam =) teşekkürler yorumun için.

      Sil
    3. Söylemesem silerdi kesin. Susmayı öğrenmem gerek artık ama yani..

      Sil
  2. Karikatür ve başlık beni benden almış bulunmakta :D bende çok severim Kadir Çöpdemir'i :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =))) belli Kadir'cisin sendeeeeee haha

      Sil
    2. Yiğit Özgür çizimleri en çok koparıyor beni

      Sil
  3. Ted, sen sevişme :D
    Yok şu olmaz, yok video çekmem yok filmini izlemem ooo rahat ol ya :D:D
    Bir de kadir çöpdemir'i de hiç sevmem. Yavşak biraz o adam. Azzıcık yalaka.
    Neyse, sen benden daha çok tiksinmeden kaçıyım :D
    Ellerie sağlııık :)

    YanıtlaSil
  4. "Şimdiye dek kaç kadınla beraber oldun?"
    bence bu soru erkeğin ne kadar tecrübeli olduğunu anlamak için soruluyor. "az" veya "çok" cevabı yeterli olabilir, ayrıntıya ne gerek var?:)))

    "Yarının ne olduğunu hatırlıyor musun peki?"
    yaa basit bir hatırlatma sorusu işte.peki, bunda büyütülecek ne var? :))

    "Bana hiç yalan söyledinmi"
    ahanda tuzak soru!! sakın beyler birden doğruculuğunuz tutup da bu soruya doğru cevap vermeyin. ama kadını aptal yerine koyup da "asla" falan da demeyin:))) ne diyeceğinizi bilmiyorum ama bunları söylemeyin işte!

    bu arada, "düşünki ahçının arkada başka müşterinin arta kalan salatasını düzeltip sana yolladı, görmeden yersin ama görürsen?" :)))çok komikti öldüm gülmekten:))) teşekkürler ted, kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu Tecrübe diyorsun ;)
      Güldürebildiysem ne mutlu seninde yorumuna sağlık Alis.

      Sil
  5. "Şimdiye dek kaç kadınla beraber oldun?"
    Ambalajla ne derece oynandığını òğrenmektir kanımca.
    araba alırken kilometresini sormak gibidir. hehehehe...

    YanıtlaSil
  6. Bir de biizm toplumda hani erkekliğini ispat edecek ya bazı ezik erkeklerimiz kimseyle birlikte olmasa bile oldum diyebilir. Onu geçtim neden erkekler tertemiz bir kadın beklerken kendisi öyle olmaz? diye bizde erkeğin koklanılmamışını istiyoruz hahahahaha...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkeklik ispatı öylemiymiş ığğyyyy hahaha

      Sil
    2. Koklanılmamış erkek hahaha Anarşi tuttum bunu :D :D

      Sil
  7. "Videoya çekin!" bu nedir abi ya asagsagsf.
    İnsanların bir hayli değişik fantezileri var. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bocalayan sonucun resmi yukarıda =D

      Sil
  8. Kadir Copdemir de ne kadar kanaatkarmis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha ee Kadir Çöpdemir bu, neyse o içinden geçeni çat diye söylüyor. Hoşgeldin =)

      Sil
  9. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    215. takipçiniz benim.
    Bu arada çok hoş bir çekilişim var, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama çekilişlere katılmıyorum =)

      Sil
  10. Bu konuların bu kadar ortalığa dökülmesi bile çok saçma benceee..
    kime ne kimin ne yapacağından yaaa

    ayrıca şu adult filmlerin yanına bide kitaplar çıktı
    sevgili EL James en çok kazanan yazar olmuş
    o aptal üçleme nasıl onca kaliteli eserin üstüne çıkıyor anlayamıyorum..-tamam ortada bir emek var inkar edilemez ama işte aması var -
    insanların gerçekten garip fantezileri var..

    sevgili ülkemizde bastırılmış duyguları/fantezileri gün yüzüne çıkmaya başlıyor insanların son zamanlarda hem de baya bayaaaa..

    insanların yatak odalarında yaşadıkları orada kalmalı..
    bu bizim ülkemizde önceden öyleydi hepte öyle kalmalı benceeee..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef kültürümüz yozlaşıyor. Mahremiyet olgusu ortadan kaldırılıyor. Seks satar diye bir durum var Aslı..

      Sil
    2. Kesinlikle öyleeee
      kim kiminle nerede ne yaşamak istiyorsa nasıl yaşamak istiyorsa yaşayabilir elbette..
      bazılarının sandığının aksine ööyyylleee çok geri kafalı değilim -gerçi bu geri kafalılıksa bundan pişman da değilim-

      ama bazı şeyler gerçekten mahremiyetini korumalı ne olursa olsun...

      ne yazık ki ülkemizde yıllarca tüüü kaka ondan uzak dur bunu yapmakta konuşmakta rezillik dendikten sonra bir anda bu kadar normal gözde mükemmel bir şey haline gelmiş olmasından kaynaklanıyor sanırım bu satış oranları.. :/

      Sil
    3. Ben marjinal bir yobazım =D

      Sil
    4. marjinal yobaz?? o nasıl oluyormuş yyaa :)

      Sil
    5. O ben olunca oluyor işte =D

      Sil
    6. heheh ted farkı yani ok
      anlaşıldı (:

      Sil
  11. :=) tespitler güzel... Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
  12. Teeeddd, sonnnssuuuzz :)))
    Beni kırmazsın, mimlesem de kızmazsın dimi :))
    Anlat bakalım kardeş, senin meslek ne :)) Bi uğra bakem bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bunu yazana kadar ben okudum yorum bile yaptım hehöhö

      Sil
    2. Yaa ama nasıl olur yaa.. Nasıl yaaa.. :(

      Sil
  13. İyiki dışarda salata yemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pera sakın hamile dışarı çıkma haaaaa ;D hahahaha

      Sil
    2. bunu 6-7 yıl sonra hatırlat :D DAHA ERKEN :D

      Sil
  14. Gerçekten merak ediyorum, ne anlatmak istedin. Başkalarına anlamlı gelen senin için anlamsız olan şeyleri mi, "benim için seks ......." dırı mı, ya böyle şeylerden bahsedilmesin yozlaşıyoruzu mu. Ya da cevap E "hepsi" mi??
    Aslı'ya ben de katılıyorum. İnsanın özeli özelde kalmalı. Bu kadar soyunup dökülüp konuşulmasını doğru bulmuyorum. Ulu orta yaşanmasını da. İnsanın hem kendine hem çevresine saygısı olmalı.
    Sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yozlaştığımızı anlatmak istedim, mahremiyet kalmadığını anlatmak istedim =) birazda güldürmek istedim

      Sil