3 Eylül 2013 Salı

90'lar Turkce Slow


 Sonsuz Prodüksiyon gururla sunar. Sonbahar'ın geldiği şu günlerde 90'lara damgasını vurmuş bazı parçaları tek albümde topladım, bazı blogger arkadaşların bu parçaları yeniden düzenlenmiş ya da coverlanmış halleriyle tanıdıklarını düşünüyorum, slow parçalardan oluşan listemi zevkle dinlemeniz dileğiyle...  Albümde yer alan bazı isimler kayboldu, kimisi megastar oldu, kimiside çizgisini bozdu(Yıldız Tilbe) ama halen daha zevkle dinleyebildiğim parçalar. 90'ların hareketli parçlarını soundlarından dolayı sevmediğim kadar ağır parçalarını bir okadar seviyorum. Bakalım şu günlerde çıkan şarkılar yıllar sonra da böyle dinlenebilecek mi ?

1- Tarkan - Gitme
2- Sezen Aksu - Herşeyi Yak
3- Gülay - Cesaretin Var mı Aşka
4- Rafet El Roman - Leyla
5- Levent Yüksel - Zalim
6- Ümit Sayın - Gönül Yareler İçinde
7- Kenan Doğulu - Kurşun Adres Sormaz ki
8- Asya - Beni Aldattın
9- Gökhan Tepe - Dönmem
10- Mustafa Sandal - Suç Bende
11- Kerim Tekin - Kara Gözlüm
12- Nazan Öncel - Gitme Kal Bu Şehirde
13- Burak Kut - Bebeğim
14- Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem
15- CemAli - Duymak İstiyorum
16- Çelik - Hercai
17- Yıldız Tilbe - Vazgeçtim


19 yorum:

  1. Ben bugün nostaljik takılıyorum.. Arım balım peteğim :)

    YanıtlaSil
  2. kurşun adres sormaz ki diyorum gecenin anlamına:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) alıştırmasaydın insafsız...

      Sil
  3. Mustafa Sandal - Gidenlerden ' de iyidir :)
    Yıldız Tilbe zaten bir başka..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mustinin ilk 2 albümü Yıldızın ilk 3 albüm full güzeldir =D

      Sil
  4. Çoğunu tekrar tekrar dinlerdim bir zamanlar:)

    YanıtlaSil
  5. Listede yüzyılın şarkısı "Canısı" parçasını göremedim. Teessüflerimi bildiririm. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İbrahim Erkalın canısımı =D

      Sil
  6. 8, 14, 15 ve 17 kesinlikle :) özellikle de 15 ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama nokta atışı yapmışsın =)

      Sil
  7. ne varsa zaten eskilerde nostalji bir başka. :)

    YanıtlaSil
  8. sarkilara bayilirim.bu listede guzel olmussss.Aylin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin Adsız sensin biliyorum =) hahahaaa

      Sil
  9. ha ha ha ))) butun adsizlari da ben sanma.))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla hızına yetişemiyorum ;)

      Sil
  10. eeeee blogda her gun bir sey kesf ediyorum.onlari okuyup yorum yapiyorum.istersen yapmiyayim?(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır tabiki mutlu oluyorum, kimin için yazılıyor bunlar okunsun die =) ilgin için teşekkür ederim

      Sil
  11. ben tesekkur ederim.ne demek.zevk duyuyorum : *

    YanıtlaSil