4 Eylül 2013 Çarşamba

Batman Motor Kaskı




Sırf bu kask için bile motor alınabilir.


14 yorum:

  1. güzel. ama batman için güzel:)
    bense, zaten kendimi kaskla aptal hissediyorum, bi de kulaklarımın olmasına dayanamam heralde :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaay yani motorum var diyorsun ;)

      Sil
    2. yoo, kask bana yakışmıyor diyorum :)

      Sil
    3. olsuuuun ben seni motor kullanan çılgın bir kız olarak hayal ettim haha ;D

      Sil
  2. Kavazaki motor üstünde hiç olmaz bu.
    Bir an hayal ettim. Fecaat olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok sempatik =D motorda simsiyah olacak offff

      Sil
  3. ne güzel bir kask bayııııldım :) bu arada blogumda çekiliş var sizide beklerim gelirseniz çok çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  4. Kendimi bunun içinde hayal ettim de vuhuuu çok seksi:p

    YanıtlaSil