20 Eylül 2013 Cuma

Rüzgar


31 yorum:

  1. nasıl güzel bir şeydir bu böyleee yyaaaa (:

    YanıtlaSil
  2. wuuuhuuuuu :D çılgın sonsuz :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rüzgar efektimiydi kıh kıh kıh =)

      Sil
    2. hayır.. vaayy canına demekti :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar =)

      Sil
  4. Hadi öyleyse, bol şans diliyorum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş birisi olursa talibiz haha

      Sil
    2. Eğitiminizi nerede aldınız? Uçuş eğitimi :)

      Sil
    3. Onu uçacak olana soracaksın ben vesile olacağım sadece ;)

      Sil
    4. Sonsuz hava yolları şirketi iftiharlar sunar :)

      Sil
  5. Bittim bu söze, diyecek çokta şey yok ^^ Ben uçurtmayım ama uçuran yok, kendi kafama takılıyorum öyle İstanbul semalarında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah =) oda olur inş Karam =)

      Sil
  6. Ama çok güzel bu söz. :)

    YanıtlaSil
  7. Olmalıydı bir rüzgâr benim içinde, bana ait.. :(

    YanıtlaSil
  8. Hadi madem =) Sonsuza...

    YanıtlaSil
  9. tam teoman- uçurtmalar dinliyordum, bu kadar mı tesadüf olur ?
    uçurtmalar üzer beni, gökyüzündesin ama boynunda tasma, yeryüzüne bağlısın. güneşe, bulutlara daha yakınsın fakat özgür değilsin.
    duygulandım yahu.

    YanıtlaSil