29 Eylül 2013 Pazar

Tuncel Kurtiz Anısına - Blogum Seslendi

video

Sonuna kadar dinlemeye tahamül edebilirseniz Serkan Uçar şiiri olan Tut Yüreğimden Ustam'ı seslendirmeye çalıştım sabrınıza sağlık =D Tuncel Kurtiz'i de saygıyla anıyorum...


Ustam!
Aklım firarda.
Gözbebeklerimde müebbet hüzün,
Dilimde ay kesiği bir yara,
Düşüm kırık dökük,
Umudumun boynu bükük,
Bir öksüzün omuzlarında sukut.
Yüreğim sana emanet sıkı tut.
Tut ki; kancık pusulara düşmesin.
Bir hain kurşunu gelip deşmesin.

Ustam,
Ne zaman o senin bildiğin zaman,
Ne sevda gördüğün masallardaki.
Eskiden,
Halı tezgahında dokunurdu aşklar,
Nakış nakış, körpe kız ellerinde.
Mendillere yazılırdı isimler,
Yüreklere kazılırdı gizlice.
Sevdalılar asil ve de yürekli
Sevdalar, kavgalar iki kişilik.
Oysa şimdi;
Çorak gönüllere ekiliyor sevdalar seher vakitlerinde.
Meşru sevdalardan,
Gayrı meşru acılar doğuyor kundaklara,
Günahkar gecelerden.

Beni herkes sevdaya asi sanır,
Oysa aşk, beni nerde görse tanır,
Hasret tanır,
Zulüm tanır,
Ölüm tanır,
Yüzüm yüzümden utanır.

Yorgunum ustam;
Ne katıksız somun isterim senden,
Ne bir tas su,
Ne taş yastıkta bir gece uykusu.
Var gücünle asıl sükunetime,
Çığlığım kopsun,
Uzat ellerini güneşe dokun,
Uyandır uykusundan,
Tut yüreğimden ustam tut,
Tut beni, sür güne...

Dünyayı yüreğine sığdıran, koca yürekli büyük usta Tuncel Kurtiz’e armağanımdır.

26 10 2009

Şiir : Serkan Uçar

Okuyan : Sonsuz

 

25 yorum:

  1. sesine, yüreğine sağlık..
    çok güzeldi..

    huzurla uyu usta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahamül edebildinmi sonuna kadar Bahar =)))

      Sil
    2. sonuna kadar dinledim tabii.
      bence şiire uygun sesin var,arada hep okumalısın:)

      Sil
    3. Ben pek anlamam bu işlerden öyle içimden geldi =)

      Sil
  2. Allah rahmet eylesin :( dinleyemedim bir de eve gidince deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir armağan :D
    reklamlarda onun sesini duydukça hüzünleniyorum :(
    böyle gidişleri ani olunca insana ayrı bir dokunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok hüzünlü oluyor insan

      Sil
  4. Bu senin sesin mi? Eğer senin sesinse Tuncel Kurtiz sesli birini buldum siye menajerin olacağım. Hiç tahmin ettiğim gibi değilmiş sesin. İçine Tuncel Kurtiz kaçmış. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim sesim Özlemciğim =)

      Sil
    2. Nasıl tahmin ediyordun sesimi =D

      Sil
  5. Bence ara ara blogun seslenmeli.. Sonsuz'un sesi böyle değildi ki dedim bende Özlemcüğüüm, Tuncal abi kaçmış baya derinlerine.. Sesine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. 30 yaşında yorgun bir deli kanlı ses vermiş şiire, anlaşılan o ki yüreği de yorgunmuş aşklara..
    Aklıma geldi, dinledim, şiir güzel sende güzel ses vermişsin,
    Tuncel Kurtiz, mekanın cennet olsun usta..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar bile tanıyamadı sesimi =) daha hızlı okuyabilirdin dediler. Bende üstat gibi okumaya çabaladım farklı bir şey çıktı ortaya =)

      Sil
  7. Kulaklıklarımı evde unutmuşum o yüzden dinleyemedim ama benim de çok sevdiğim ve vefat ettiği gün profilimde paylaştığım şiir bu..
    Önemli ve güzel bir insanı daha kaybettik ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki kulaklığı unuttuğuna sevinirsin hahaha

      Sil
    2. aaa olur mu öyle şey eve gidince mutlaka dinlerimmm :)

      Sil
  8. Yeni görüyorum, neden görmemişim ki ? Şaşırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nediye şaşırdın =D

      Sil
    2. Kendime şaşırdım :) Normalde kaçırmam blogum seslendiler de. Sesin de güzelmiş ya Sonsuz, tebrik ederim :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim Suicim =)

      Sil
    4. en kisa zamanda bir siir daha seslendirirsen cooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookmutlu olurum.hadi bakem

      Sil
  9. anaaaaaaaammmmmmm bu senin sesinmi tuylerim diken-diken oldu ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel posttu, nerelere gelmişsin böyle =)))), birazda şiir tonuyla okumaya çalıştım, beğenmene sevindim.

      Sil
  10. begenmek ne kelime mikemmmellll =)))

    YanıtlaSil