16 Eylül 2013 Pazartesi

Yorulmuşum Yorgun Yaşamamaktan


 Ladies & Gentlemen herkeslere iyi haftalar. Haftasonu dostlarla olunca dolu dolu geçtiğini hissediyor insan, haftaya bile başka giriyor. Telefondan sizleri takip etmeye çalışıp bir yandan da kardeşlerim gibi gördüğüm dostlarımla birlikte olunca hayat çekilir oluyor. Pazar günü Kilyos'a gidip denize girmesemde arkadaşlarımın eğlenmesine tanık olmam bile beni neşelendirip mutlu etmeye yetti. 

Küçük şeylerle mutlu olabilen insanlarla olmak ne kadar güzel bir duygu, kaç yaşlarında adamlarız halen daha kumdan kaleler yapıp deli gibi koşturup durabiliyoruz. Sporsuz günlerimin bir kaç aya ulaşmaya başlamasından dolayı epey paslanmışım. Kumsalda Eylül ayının da verdiği enerjiyle arkadaşımla deli gibi koşmaya başladık, o spora devam ettiği için formuyla beni solladı ve fark ettimki tembellik yormuş beni. 

Daha sonra Kemerburgaz ormanlarının içine dalıp ayıptır söylemesi aldığımız sucukları ateş üstünde kızardıp mideye indirdik. Gitarla güzel dostlarımın güzel notalarını dinleyip ağaçlara dokundum onları dinledim ne kadar da güzeldi. Yanlız ormanlar hüzünlüydü heryer çöp içindeydi, yine isyan edecek birşeyler buldum ve nalet ettim insanımıza, doğaya hayvanlara saygısı sevgisi olmayan bir topluluk yetişti ve yetişmeye devam ediyor. Dönüş yolunda elimizden geldiği kadar öncelikle plastik çöpleri toplamaya çalışarak dönmeye çalıştık ama yetmedi yetiremedik ve ormanımızla hüzünlü şekilde vedalaşarak geri döndük.

Edit: Ofisteki herkes yorgun gibi acaba niye, bomboş geçen haftasonu yüzünden olabilir mi ?

Edit 2: Bacaklarım hamlamış =P


8 yorum:

  1. Hafta sonu güzel geçmiş. Benim okulum da start verdi bu gün :))

    YanıtlaSil
  2. Ne iyi yapmışsınız:)
    evet insanımız doğaya daha şefkat dolu yaklaşabilse keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke =( doğayı korumayı değil doğayı sevmeyi aşılamalıyız !

      Sil
  3. Gezdim, tozdum, bekardım, hoştum diyosun yani :D
    Güzel, mutlu bir hafta sonu olmus senin adına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Özlem, dostlarda olmasa !

      Sil
  4. sonbahardan mi ne, biraz huzun kapladi cinizi ve dolayisiyla yaziniza akiyor.. sizin gibi romantik canlar sonbahari boyle hisseder herhalde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (= takmamaya çalışıyorum artık =)

      Sil