30 Aralık 2013 Pazartesi

Harbi MİM . . .


 1- Elimden gelse Bir dağ evinde doğayla baş başa yaşarım, isteyen gelebilir.

2- Kendi kendimi kontrol etmekte Zorlanmam çünkü öfkem çok büyük zararlara yol açabilir ! Aşk konusunda kontrolsuz olmayı seviyorummmm =)

3- Beni en çok kaygılandıran şey İnsanların daha da yozlaşması bencilleşmesi !!

4- Hayatımın en kötü anı İlk okul 1'de altıma ettiğim an dermişim =D çok var kasamıcam şimdi.

5- Yalnızken zihnimi dinlendiririm, istem dışı yalnızlıksa neden yalnız kaldığımı düşünürüm,

6- Nefret ettiğim üzerime çok gelinmesi, duyarsızlıklar, bağırarak konuşulması

7- İşimi seviyorum ama sporla alakalı başka bir meslek yapmak isteyebilirim,

8- Kadınlar/ Erkekler/ varlıkları dert yoklukları dert !



9- Hayat mutlu sonla bitirmek istediğim !!

10 - Çocukken aşksız daha mutluydum çünkü aşkı bilmiyordum.

11- Başkalarının zayıf tarafını utanmamaları için bilmiyormuş gibi yaparım

12- Yalan söylemek beceremediğim bu yüzden başımın sürekli ağrıdığı ama dürüst olmaktan mutlu olduğum,

13- Her şey kötü gittiği zamanlar sabrederim, Allah'a dua ederim.

14- Geceleri yalnızken kötü, yıldızlarla(aşkla) güzel olabilen,

15- Başkalarına göre ben aşk konularında kendime daha çok güvenmeliyim,

16- Kurtulmak istediğim korku nun üstüne giderim..

17- Bazen düşünüyorum da iyiki varsınız.

18- En çok utandığım şey ışıklar açıkken sevişmek dermişim =D hahahah ben doğuştan utangacım =/

19- Keşke ben dememeyi prensip edindim.

20- Anlamıyorum neden insanlar bu kadar bencil ?


 Teşekkürler Özlem =)  bende Arya'yı mimliyorum =D


22 yorum:

  1. ilk soruda hayallere dalıp, geriye kalan kısmında ne okuduğumu hatırlamıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Utangaç davşaaan seni :) Sen de iyiki varsın. O değil ben mimi unuttum gitti, hatırlayıp yapmışsın teşekkürler. O minnak davşana da bayıldım ben. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası o mimi görmemiiştim buralarda olmadığım zamanlara denk gelmiş olmalı, Alis cevaplamıştı o dedi senide mimlemişlerdi önce Bahar'a baktım sonra sana geçtim öyle buldum, açıkca bir kaç mimim daha vardı Pehito Aslı ve bir mim daha böyle yani =)

      Sil
    2. Zaten yapmazsan da alınmazdım ben, yapmayanlar var çünkü :) burada değildin ama senin adını da yazmak istedim. Nezaket gösterip cevapladığın için teşekkürler utangaç davşan :)

      Sil
  3. yaaaa sende iyiki varsın sonsuzz:) birdeee 11 madde okadar duyarlı bir davranışki tebrikler ederimmm:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir mimmiş bu
    cevaplar da çokkk şirinnn :)
    bu ara annemi tavşan almaya ikna çabaları içerisindeyim akşam bu şirin fotoğrafı da göstermeliyimmmm
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi alın kedi tavşan tuvalet konusunda sıkıntı yapar !! Benden söylemesi annen çıldırır !! =)

      Sil
    2. olmazzz ben kediden çok korkarımmm :)

      Sil
    3. A aaa =O hiç korkulurmu onlardan çok cici şeyler onlar ^-^

      Sil
    4. ne ne ne cici mi???aynı şeyden mi bahsediyoruzzz :))

      Sil
    5. Pisicikler sevilmez mi hiç. Biraz vahşiler severken elinin her tarafının çizildiğini görüyorsun ama doğaları onların öyle. Tavşana gelince uzaktan sev derim. Eline aldığın zaman tirtir titreyen yaratıklar bunlar. Doyasıya sevemiyorsun. Bir de arkadaşım evine almıştı, annesi iki gün sonra götür bunu dedi. Evde ne bulursa kemirme özelliği olduğu için bir de feci koku oluşuyor evde :D

      Sil
    6. Kedi iyidir kedi :))

      Sil
    7. yaa ama ben kediden gerçekten korkuyorum yaaa çok cani onlarrr :)
      hem tavşan daha şirinnnnn :)
      hem de bizim evde bebek var kedi onu tırmalar tüyleri dökülür falann yok yok kedi iyi değildir kedi :)

      Sil
  5. Ay nerdeysr hepsine katilicam.

    Harbiden :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince en harbi cevaplar =D

      Sil
  6. samimi içten cevaplar:)
    mutlu yıllar sonsuzcum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bahar =D hepimiz için insanlık adına yakışır bir yıl olur inş. =)

      Sil
  7. enee ne güzel mimmiş bu :) bayıldım cevaplarına!

    YanıtlaSil
  8. Sen de iyi ki varsın :) o nasıl utanmak öyle anlamadım

    YanıtlaSil