23 Aralık 2013 Pazartesi

Sevilmeyi Unutan Adam ?


Gecenin bilmem kaçı, o saatler dert saati ve bitmeyen hasretin kördüğümüne dolanmış kalbin..

Aşk ölmüyor işte, öylece duruyor. Sensizlik de ölmüyor, sadece ben ölüyorum. Mesafeler neki ? Bedeni aşmış aşk . .

Mesele tenini özlemek değil ama teninide özlemedim değil !


Saçlarının kokusunu hissediyorum bazen, belki ruhun o sırada yanımdan geçmiştir diye düşünüyorum, ruhsuzca terk edip giden bedenindi çünkü, işte o ruhu özlüyor ve arıyorum, ama özlemin hissetmeme engel değil !


Bedenimin heryerine sen saçılmışsın, bana üşümüyor musun diye soruyorlar senden sonrasına hiç ısınamadığımı bilmiyorlar. Şimdi sana soruyorum sevgilim; Yalnız sen misin sevilmeyi unutan ?


----

Siz güzel insanlardan çok güzel mesajlar geldi, tek tek isim isim saymayacağım ama sizleri çok seviyorum lütfen hepiniz üzerinize alının . . .


41 yorum:

  1. Bedeni aşmış aşk.

    Sonsuzcum, geri dönmene sevindim. Seni okumak senin hakkında düşünmek güzel.. Bütün güzellikler seninle olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler prensim =) bütün güzellikler bizlerle olsun . . .

      Sil
    2. geldin, değil mi? gitme sakın, buralardan uzak durma.

      Sil
    3. Aslında gitmedim ama enerjimi toplayamıyordum, sizin gibi dostlar oldukça gidemem zaten =)

      Sil
  2. Sonunda sonsuuuzz uykusundan uyanmış.. şimdi birazcık acıklı yazmış ama yakında çookk çooookk mutlu yazıcakmış.. Yeni yıl sürprizleriyle gelicekmiş sana, bana, hepimiiizeeee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pukkiiiii ^-^ aynen hepinize keşke büyüklü küçüklü süprizler yapabilsem, sen ve senin gibi güzel dostlarımız hayatda hep güzelikler hak ediyorsunuz. =D

      Sil
  3. üzerime alındım gitti.. canım hoş geldin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =)) bu tarz alınganlıklar yapabilirsin Mia, hoşbuldum =) sizleri buralarda görmek çok güzel ve mutluluk verici . .

      Sil
  4. özlenmiştin be sonsuz.. bende aldım üstüme:p:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede al =D bende özledim kii

      Sil
  5. kediiiiiiiiii! Ben de üstüme alınayım mı ? :) Biz daha doğrusu ben daha aşkı yaşamamışım dedim Sonsuz yazını okuyunca. İyi kötü mü aşık olmak bilemedim şimdi. Yolun ayrılıyor farklı bir yol seçiyorsun, unutmak istiyorsun ya arkana bakıyorsun ya da o yoldaki karşılaştığın çoğu şey onu hatırlatıyor.
    Biraz da üzüntünü kendin yaratıyormuşsun gibi geliyor, unutmak istemeyen sensin. Telafisi olmayacak bir şeyse hatırlama aşksız aşk adamı. ;)

    YanıtlaSil
  6. Ben üzerime alındım
    :)
    Kaybolma bir daha, bu kadar uzun ve okudukça dedim ki "of ne aşkmış Sonsuz, ne kadar çok sevmiş ve ne çok üzülüp ne kadar çok canı yanmış bu adamın"
    Sen hep yaz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahohu içimden geldikçe yazmaya çalışıcam Pehi =)

      Sil
    2. Hep gelsin o zaman :)

      Sil
  7. Cok iyi yazmissin be sonsuz.. herşey Güzel olup yoluna girecek ve zaman hepimiz için tikir tikir ve harika işleyecek. Inanirsan oluyor dene.. cok sevilen adam!!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler gıcık =D evet sizlerin sevgisini hissediyorum ! İyiki varsınız . . .

      Sil
  8. Bu nasıl bir aşkmış böyle..
    çok güzel bir anlatım, kalbine sağlık:)
    bir de hoşgeldinnn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum Bahar teşekkür ederim =)

      Sil
  9. Cooook iyi , cok cok iyi hatta.. sevdim bunu,tarzini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Elis =) mutlu oldum

      Sil
  10. Şahsen alındım üzerime! :)

    Peki bu cümlenin bu kadar tanıdık his olması durumunu napalım?

    "Anıların ne zaman hücum edeceğini bilemiyorsun, yüzünü yıkarken bile beyninden iletilen sızının yüreğine saplanması. İşte seni özlemek böyle birşey bebeğim."

    "ANILAR BENİ RAHAT BIRAKIN." desek, bırakırlar mı dersin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zor bir soru Arya =) bence bırakmazlar, hatta bırakmasınlar da çünkü o yaşanmışlıklardan dersler çıkarıyoruz ! Sadece daha güzel anılar biriktirirsek belki çok eski olanlar tozlanır.

      Sil
  11. Geri mi döndün :D şimdi :D sen :D henüz :D okumadım :D ama :D yayını görünce :D çok mutlu oldum ya :D bi saniye okuycam :D
    Okudum :D mesaj atmadım ama üzerime alıncam :D Ben de özledim çünkü -_- boru değil bu yani yayın bekledim -_-

    YanıtlaSil
  12. Şu lavabodayken saçları ıslanmasın diye tutmak, tam bi hayal ya. Onu kurguladım ben ve okuyunca o sahne canlandı ya, "Oha!" oldum.
    Çok güzel olmuş ama ki bu, oku oku bi daha oku. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =D teşekkürler Pembe, hoşgeldin . . .

      Sil
  13. olleyyy sonsuz da burda yaşasın,artık yazılarını görücez :D
    yazı her zaman ki gibi duygusal,insanı hayallere,anılara görüten bir yazı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecik teşekkürler =D duygusal blogerlara duygusal yazılar yazıyorum işte ^-^

      Sil
  14. HEPİNİZ ÇOK ŞEKERSİNİZ YA (=)

    YanıtlaSil
  15. ne güzel yazmışsın
    içim ısındı...

    YanıtlaSil
  16. Uzun zaman sonra seni okumak güzell..
    aahhh dedim yani okuduğum her yeni cümle de işte aşk ve aşık olmak böyle diye de geçirdim içimden..
    ama en çookkkk şu "Mesele tenini özlemek değil ama tenini de özlemedim değil !" bölümü çookk etkiledi beni bilmiyorum yani sevdim o cümleyi işte..
    özleyince istersin işte titreyerek ellerini tutmayı da sarılmayı da soluksuzzzz öpüşmeleri de..
    sevdiğini, aşık olduğunu özlemek çokk zor ama yaşanılası ne yazık ki..
    uzun zamandır buralarda olmasam da yokluğunun farkındayım.. sebebini bilemesem de.. umarım buralarda olup yazmaya devam edersin.. senin aşkın ve özlemin bana aşkı anımsatıp inancımı yineletiyor...
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bende uzun süredir yoktum =)
      Yazıda herkez farklı bir cümleye odaklanmış, bu da çok hoşuma gitti, demek ki herkez kendinden bir satır cümle buldu, bu tarz kelimeler cümleler her zaman gelmiyor işte yoksa daha çok yazmak isterim, üst üste okumak isteyenler biraz eskilere doğru gidecekler =D sana da tekrardan geçmiş olsun Aslı ..

      Sil
    2. 2013 sonu hepimiz bir kayıplardayızzz umarım 2014 ruhumuzu yeniler (:
      kesinliklee! en azından ben kendimlik bir cümle buldum meselaaa :)
      hımm eski birkaç yazını okudum gerçekten iyisin yaniii. lütfen sen geldikçe yazz :)
      teşekkür ederimmm geçti şimdi süperimmmmm :P :)

      Sil
    3. Yıllar benim için birşey ifade etmiyor =) sadece gereksiz bir kaç rakam işte..

      Sil
    4. ahhh şu yıllarr acaba kim için bir şeyler ifade ediyor ..
      ben öyleee yeni yıl klasiği güzel temennilerde bulunuyorum işteee :)

      Sil
  17. Hoş geldin :) Bir de erkekler çok sevemez derler, çok da severmiş aslında. Tükenmesin kelimelerin, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sui =) sevgi olmasa yaşamanın keyfi olurmu ya ?

      Sil
  18. çok güzel... böyle sevebilmek mutluluk, bu şekilde ifade edebilmekse büyük ayrıcalık..
    yüreğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Alis =) bazen birden geliyorlar bir kaç şey karalıyorum işte =D

      Sil