16 Ocak 2014 Perşembe

Karanlık Paltolu Adamlar




Etrafınızda çok sessiz, gülmeyen ya da kayıtsız yaşayan insanlar varsa garipsemeyin onları. Yani bizleri, yani beni. Şaşırmayın neden ifadesiz baktıklarına ve donuk gözlere sahip olduklarına. Eminimki bilseniz neler yaşayıp,  karanlıklar içinde ne kadar kaldıklarına ve neden orda bırakıldıklarına şaşırmazsınız. Kimisi aşkla aldatılmış aşkın bir yanılsamadan ibaret olduğunu bile bile, kimisi de arkasına almış tüm çirkinliğini bildiği halde sanki güzelmişçesine, kalkan olmuş bütün onursuz ve gurursuz suratlı sözcüklere . . .


35 yorum:

  1. okuyunca aklıma barın köşesinde kendi halinde takılan sigara ve içkiye boğulmuş adam figürü geldi..
    severim böyle filmleri ama gerçekte üzücüdür bu hal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film ? =D film anlatmadım ben yahu =)
      Evet üzücü kimse böyle olmasın, eşiyle dostuyla mutlu olsun =)

      Sil
  2. eveet çevremizde öyle insanlar çok,
    herkesin bir karanlık tarafı var bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes karanlık bi yerlerde kalmış bence =)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Olunmazsa aşk olmaz =)

      Sil
    2. aman canımm öyle olacaksa olmasın zatennnn :)

      Sil
  4. Bu etrafımızdaki kayıtsız gülmeyen adam şeysi yapılan hiçbi espriye gülmeyerek zaten sıfır olan öz güvenini eksi elliye düşüren adam şeysi midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öz güven değil burda mesele =) gülmek gelmiyor içinden diyelim =)

      Sil
    2. Yok yok gülmeyince benimkini düşürüyo :D

      Sil
  5. Aşk insanı bu hale getirmemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ruhumuza söz geçiremiyoruz ama

      Sil
  6. Yalanı sevmeyen, yalancılardan hoşlanmayan; kendince doğruyu bilen insanlardır, kendileri. :) Karanlık paltolu adamlar deyince aklıma siyahı sevdiğimden midir nedir "İyiler siyah giyer" sözü(şarkısı) geldi :)))

    YanıtlaSil
  7. Geçici olmasını temenni ediyorum sonsuz.:)

    Benim her sınav dönemi karanlık yüzüm kalıcı nolsa hiç çekilmem bence. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aryacım geçmişlik bi durum yok her yazı o anımı anlatmıyor =D

      Sil
  8. off neler yaşadın sen ya, bu akdar umutsuz olma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun yok dostum =) gelmişten geçmişten bişiler yazabiliyoruz

      Sil
  9. Sonsuz var ya senin aşkın da sonsuz sevgin de sonsuz hüznün de, bir mutluluğa karışsa senin satırların, dolayısıyla hissettiklerin, o da sonsuz olsa bak neler olacak :) Gelecek gelecek, sonra bütün renkler karanlığı silecek, demedi deme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz yazıları yazmak çok daha hooşuma gidiyor Sui =) şuanki ruh halimi anlatmıyor yani ama yaşadıklarımıda unuttuğum manasına gelmiyor ;)

      Demedi deme de bana nedersen de =D

      Sil
    2. Tamam demiyorum sustum :) Şu anki halini yansıtmamasına çok sevindim, doğru söylüyorsun yaşadıklarını unutmamalı insan. O zaman madem ki her şey yolunda, bol neşeli günler ve enerjik bir hafta dilerim sana :)

      Sil
    3. Teşekkürler Suican =D

      Sil
  10. Merhaba çocuk, kahve tadında gördüm seni, merak etmişsin beni:)))
    İşte geldim dünyana,
    En içten Merhabalarım sana...

    YanıtlaSil
  11. Ah çocuk olma bu kadar karanlık... Yakışmıyor ruhuna....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yazım öyle ben gayet aydınlığım =D

      Sil
  12. çevremde öyle hiçkimse yok herkesin otuziki dişini görebiliyorum çok şükür :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzelmiş =) neresi orası bende gelim =)

      Sil
  13. Karanlığın arkasında mutlaka yaşanmış kötü anılar vardır!! Kimse durduk yere o halin bir parçası olmaz, haklısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama =) inş herkes bir gün aydınlığa kavuşur

      Sil
  14. yok garipsemiyorum niye öyle yapim ne gerek var yani :)
    her insanın kendine özel dünyası var ve bazıları o dünyada yalnız kalmayı tercih edebiliyor ya da zorunda kalıyor.. buna saygı duyarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim teşekkür eden birileri vardır =D

      Sil
  15. Kimse isteyerek karanlığa sığınmaz. Bilir ki karanlık saklar onun acılarını, bilir ki karanlık onarır kırıklarını bundan herkesten kaçıp alır koynuna karanlığı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum size Hamiyet hanım

      Sil