6 Şubat 2014 Perşembe

Çirkinlerde Sever






21 yorum:

  1. aa sonsuz bu başlığı benim için mi koydun :P :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa ne alakası var bakim hı

      Sil
    2. içimden geldi olamaz mııı (:

      Sil
  2. Ama ben aynaya bakınca çirkinsin lan sen demiyorum ki :/ bak burda uyuşamadık :P
    Niye biraz güzel olamadın ki kardeşim diyebilirsin meselaaaaa :))

    şaka bir yana yine duygusal güzel bişiler dökülmüş kaleminden, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Etiketi tıklaman yeterli Beyzacım =)

      Sil
    2. Baya da varmış ha :D Tuhaf olan bunları daha önce blogunda görmüş olmam ama aklıma gelmemesi, peki buna ne diyceksin -_- :D

      Sil
  4. Waaaoow! ama çirkin değilsin ki. Bunu başka bir arkadaş için yazdın herhalde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlem =) kimin için yazdığımı artık bende bilmiyorum

      Sil
  5. Yanında o olana dek böyle hissedeceksin sanırım. Ya da seni seven yeni biri olana dek.
    Bütün göz yaşın bundan.
    Güzel yazmışsın Sonsuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birazcık aşk hiç fena olmazdı =)

      Sil
    2. Senin için dilerim huzurlu bir aşk :)

      Sil
  6. Bende biraz Atilla İlhan demleyeyim o vakit sana :)
    "Aysel git başımdan ben sana göre değilim,
    ölümüm birden olacak seziyorum,
    hem kötüyüm, karanlığım biraz, çirkinim.
    Aysel git başımdan seni seviyorum..."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaov çok güzelmiş =) çok kitap okuyanlara hep özenirim, ne gzl hemen aklına geldi ve yazabildin =)

      Sil
  7. ASK....tum dunya insanlari icinde sana tanidigim ayricalikti.Ama simdi sen de herkes gibisin((( imza:Aylin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız Aylin çok güzel sözler bunlar =)

      Sil
  8. "Adsiz Aylin"guzelllll)))eeeeee ask bir yerde sair yapiyor insani.helede bittikten sonra yakaaar,yikaaaar,bitirir...ozlersin,her aninda aklina gelir o gulumsemesi,o bakisi,Askimmmmmmm deyisi Keske...dersin...ama artik o yoktur.neyse be hayat devam ediyor(bunu bile icin aciyarak soylersin)

    YanıtlaSil