19 Şubat 2014 Çarşamba

Yoksulluk Adına Sahaya ÇıkacaklarMIŞ MUŞ


Aaaaa alkışlayalım şak şak şak şak şak bak ne güzel insanları yoksulları düşünüyorlar !!!

Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı tarafından bu yıl 4 Mart'ta 11'incisi düzenlenecek, 'Yoksullukla Mücadele Maçı'nın kadroları belli olMUŞ MIŞ MÜŞŞŞ ! Bağımsız millet vekilimiz H.Şükür efendide davet edilmişşşşşş =P


Söyleyecek o kadar çok şey varkı, insanlarla alay eder gibi hala daha sahtekarlık, göz boyama yapıyorlar. Bu adamlar değilmi dünyalarca parayı cebe indiren ? Nasıl bir çark dönüyorsa bu futboldan, yardım adı altında masum insanların zihinlerine yardım sever melek gibi gösterilmeye devam ediyorlar. Dünyanın çoğu yerinde açlık, savaş, tecavüzler, çocuk ölümleri devam ederken yalandan yere yardım organizasyonu düzenle!

 

Katliamların çoğuna sessiz kalan ya da uyduruktan kınama demeçleriyle yetinen "BM" mide bulandırıcı politikasına devam ediyor. Saçmalık bir değil ki daimi üye statüsünde ve mutlak veto yetkisine sahip. 5 ülkeye bakalım ABD, Rusya, Çin Halk Cumhuriyeti, Birleşik Krallık(İngilizler) ve Fransa'dır. Ağzımla değil götümle gülüyorum, bu nasıl bir karma lan böyle, dünyanın en iğrenç, çıkarcı sömürgeci ülkeleri imtiyaz sahibi ve bir arada !!! Dünya açları değil zenginleri doyursa yine açlık olmazdı, uyumaya devam dünya ve masum çocuklar-kadınlar-hayvanlar özür dilerim sizlere yardımım dokunamıyor affedin beni.

 

Ve güzel ülkemin koyun insanları güdülmeye devam, futbol adı altında yeni bir din peydah olmuş, futbolun ilahları zengin olurken bizler onların tabiriyle güzel mabedleri tıklım tıklım hınca hınç doldurmaya devam ediyoruz !


1 yorum: