4 Mart 2014 Salı

Birazcık Kaos Gerek Bize


Onlar gibi konuşma. Öyle değilsin. Öyle olmak istesen bile. Onlar için, sen de tıpkı benim gibi bir ucubesin.Ahlaki değerleri, yasaları kötü bir şaka gibi.Onlar sadece dünya izin verdiği ölçüde iyi olabilirler.Ben bir canavar değilim. Ben sadece dönemecin önündeyim.

***

Tam bir idol ! İnsanlardan nefret ediyorum !! Dünyanın böyle olmak zorunda olduğunu bildiğim halde haksızlığa adaletsizliğe dayanamıyorum...  OROSPULAR, YALAKALAR, DALKAVUKLAR, ENSESİ KALINLAR, ACIMASIZLAR ve bir çoğu hepsini cehenneme yollamak istiyorum,  
kaosun bir parçası değil ta kendisi olmak istiyorum !

Why so serious?

 

9 yorum:

  1. haksızlığa adaletsizliğe dayanamıyorum...

    YanıtlaSil
  2. orospu'nun küfür olarak kullanılmsına da karşıyım. seks işçisi diyoruz ona. kişilik olarak orospuluktan bahsediyorsan ayrı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faişe ya da eskort onlar. O..pu karaktersiz kötü kadın manasında kullanıyorum ben =)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Kimlerden bahsettiğimi yazmışım ya yazıda =D

      Sil
    2. Pekiiii iyi misin?

      Sil
    3. hı hı sizlerle iyiyim =D

      Sil
  4. Ben de orospular, yalakalar, dalkavuklar, ensesi kalınlar, acımasızlar ve biyoloji hocalarını cehenneme yollamak istiyorum, dünyaya daha faydalı olacağını düşünüyorum -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozmn sizin okula biraz kaos gerek !! =))

      Sil